Unity zrušilo nezmyselné Runtime fee podplatky a zvýšilo limit, do ktorého vývojári nemusia platiť |
Unity si už nebude účtovať ďalšie peniaze potom, ako hra prekoná určitú úroveň predajov.
Unity engine si už nebude účtovať ďalšie peniaze potom, ako hra prekoná určitú úroveň predajov známe ako Runtime Fee. Prekvapivo o tom rozhodli až teraz, pritom už je to rok ako sa firma po zavedení tohto popolatku otriasla v základoch a jej bývalý šéf John Riccitiello musel odísť. Zároveň pre tieto poplatky odišlo z enginu odišlo veľa vyvojárov a prešli na alternatívy, ktoré sú viac bezpečné v ohľade náhlych rozhodnutí siahajúcich aj na staré verzie.
Teraz aktuálny šéf Matt Broomberg ohlásil, že sa toho už zbavili. Tech zároveň chce vývojárov prilákať späť zmenený stropmi poplatkov, ktoré teraz začínajú vyššie a dokonca od verzie 6 zmizne povinná úvodná obrazovka pre free verzie enginu:
- Unity Personal: Ako bolo oznámené minulý rok, Unity Personal zostane zadarmo a zdvojnásobíme súčasný strop príjmov a financovania zo 100 000 USD na 200 000 USD. To znamená, že viac z vás môže používať Unity bezplatne. Úvodná obrazovka Made with Unity sa stane voliteľnou pre hry Unity Personal vytvorené pomocou Unity 6, keď bude uvedená na trh koncom tohto roka.
- Unity Pro a Unity Enterprise: S účinnosťou od 1. januára 2025 upravíme ceny predplatného a oprávnené limity ročných výnosov. Tieto zmeny sa budú vzťahovať na všetkých nových a existujúcich zákazníkov Unity Pro a Enterprise, keď si zakúpite, inovujete alebo obnovíte predplatné k tomuto dátumu alebo neskôr.
- Unity Pro: Na Unity Pro sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 8 % na 2 200 USD ročne za licenciu. Unity Pro sa bude vyžadovať pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 200 000 USD.
- Unity Enterprise: Na Unity Enterprise sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 25 %. Unity Enterprise bude potrebný pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 25 miliónov USD. Môže sa uplatňovať aj minimálna požiadavka na predplatné. Pretože táto skupina našich najväčších zákazníkov má jedinečné potreby a využíva mnohé z našich produktov a služieb, v nasledujúcich dňoch budeme kontaktovať každého, aby sme prediskutovali prispôsobené balíčky.
- Unity Pro: Na Unity Pro sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 8 % na 2 200 USD ročne za licenciu. Unity Pro sa bude vyžadovať pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 200 000 USD.
Zdá sa, že sa Unity chce vrátiť späť k vývojárom. Totiž ood novým vedením zistili, že ich sny o veľkých ziskoch z filmového biznisu nie sú tak jednoducho realizovateľné a realita ich vrátila späť na zem.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 91
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 94
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 75
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 95
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- RECENZIA: Achilles: Survivor 11 zobraziť viac článkov >