Unity zrušilo nezmyselné Runtime fee podplatky a zvýšilo limit, do ktorého vývojári nemusia platiť |
Unity si už nebude účtovať ďalšie peniaze potom, ako hra prekoná určitú úroveň predajov.
Unity engine si už nebude účtovať ďalšie peniaze potom, ako hra prekoná určitú úroveň predajov známe ako Runtime Fee. Prekvapivo o tom rozhodli až teraz, pritom už je to rok ako sa firma po zavedení tohto popolatku otriasla v základoch a jej bývalý šéf John Riccitiello musel odísť. Zároveň pre tieto poplatky odišlo z enginu odišlo veľa vyvojárov a prešli na alternatívy, ktoré sú viac bezpečné v ohľade náhlych rozhodnutí siahajúcich aj na staré verzie.
Teraz aktuálny šéf Matt Broomberg ohlásil, že sa toho už zbavili. Tech zároveň chce vývojárov prilákať späť zmenený stropmi poplatkov, ktoré teraz začínajú vyššie a dokonca od verzie 6 zmizne povinná úvodná obrazovka pre free verzie enginu:
- Unity Personal: Ako bolo oznámené minulý rok, Unity Personal zostane zadarmo a zdvojnásobíme súčasný strop príjmov a financovania zo 100 000 USD na 200 000 USD. To znamená, že viac z vás môže používať Unity bezplatne. Úvodná obrazovka Made with Unity sa stane voliteľnou pre hry Unity Personal vytvorené pomocou Unity 6, keď bude uvedená na trh koncom tohto roka.
- Unity Pro a Unity Enterprise: S účinnosťou od 1. januára 2025 upravíme ceny predplatného a oprávnené limity ročných výnosov. Tieto zmeny sa budú vzťahovať na všetkých nových a existujúcich zákazníkov Unity Pro a Enterprise, keď si zakúpite, inovujete alebo obnovíte predplatné k tomuto dátumu alebo neskôr.
- Unity Pro: Na Unity Pro sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 8 % na 2 200 USD ročne za licenciu. Unity Pro sa bude vyžadovať pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 200 000 USD.
- Unity Enterprise: Na Unity Enterprise sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 25 %. Unity Enterprise bude potrebný pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 25 miliónov USD. Môže sa uplatňovať aj minimálna požiadavka na predplatné. Pretože táto skupina našich najväčších zákazníkov má jedinečné potreby a využíva mnohé z našich produktov a služieb, v nasledujúcich dňoch budeme kontaktovať každého, aby sme prediskutovali prispôsobené balíčky.
- Unity Pro: Na Unity Pro sa bude vzťahovať zvýšenie ceny predplatného o 8 % na 2 200 USD ročne za licenciu. Unity Pro sa bude vyžadovať pre zákazníkov s celkovými ročnými príjmami a financovaním viac ako 200 000 USD.
Zdá sa, že sa Unity chce vrátiť späť k vývojárom. Totiž ood novým vedením zistili, že ich sny o veľkých ziskoch z filmového biznisu nie sú tak jednoducho realizovateľné a realita ich vrátila späť na zem.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 43
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 85
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 49
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 44 zobraziť viac článkov >













