Veteráni z Bethesdy, Gearboxu a Epicu predstavujú svoju novú hru |
Zakladajú vlastné štúdio a predstavujú svoju pripravovanú akčnú hru.
V roku 2021 videlo sedem vývojárov priemysel, ktorý bol ochotný riskovať obrovské rozpočty a recyklované mechaniky, ale nebol ochotný riskovať novú hrateľnosť a zážitky pre hráčov. Zaviazali sa vytvárať hry pre viacerých hráčov, ktoré sami hľadali, a tak vznikla spoločnosť Ruckus Games. Dnes predstavujú prvý pohľad na svoju debutovú hru a pozývajú hráčov, aby sa k nim pripojili v zákulisí herného testovania.
Pod vedením generálneho riaditeľa a herného riaditeľa Paula Sagea (bývalý kreatívny riaditeľ hier Borderlands 3 a The Elder Scrolls Online.) je talentovaný tím vývojárov Ruckus Games spoločne známy svojimi kľúčovými úlohami v niektorých z najobľúbenejších herných sérií v tomto odvetví. Každý zo zakladajúcich členov Ruckus Games, ktorí pochádzajú zo štúdií takých gigantov, ako sú Gearbox, Riot Games, Blizzard, Epic Games, Monolith a ďalšie, so sebou prináša základné ingrediencie potrebné na vytvorenie dokonalého multiplayerového guláša.
Štúdio Ruckus Games už medzi konkurenciou vyniká, keďže nedávno získalo 19 miliónov dolárov na realizáciu svojej vízie. Pozoruhodné je, že investori boli na premiérový projekt spoločnosti Ruckus presvedčení už po 20 minútach vertikálneho dema - čo je mimoriadne pôsobivý výkon na prototyp, ktorý počas 12 mesiacov vytvorilo len 14 ľudí.
Tento nový titul ponúkne kooperáciu až pre štyroch hráčov vo vyvíjajúcom sa svete, ktorý sa bude časom aktualizovať o nový obsah. Hra sa odohráva v spomienkovom období na pozadí amerického srdca a hráči sa v nej ocitnú v úlohe obyčajných ľudí, ktorí sú nútení stať sa hrdinami, keď sa mesto ocitne pod útokom. Nie je jasné, čo stojí za podivnými udalosťami, a zdá sa, že veci do seba celkom nezapadajú.
Vďaka rozsiahlemu zoznamu hrateľných postáv a tisícom jedinečných kombinácií improvizovaných zbraní - ako napríklad hriankovač vybavený na strieľanie pílových kotúčov alebo upravená elektrická práčka premenená na plameňomet - budú hráči „rozbíjať, chytať a rásť“, keď si budú raziť cestu cez napínavé scenáre invázie na predmestí. Vydajte sa do ulíc, ničte, čo sa vám zachce, hľadajte nové zbrane a zdroje a zachraňujte NPC, aby ste sa mohli vrátiť do rodného mesta, živého centralizovaného centra. Tu si ho môžete časom prispôsobovať, budovať a vylepšovať, čo vám umožní vylepšovať svoje zbrane a schopnosti, aby ste mohli vyraziť ešte silnejší na ďalšie kolo chaotickej zábavy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >