Team17 Group mení svoju identitu a zjednodušuje svoj biznis |
Zmena značky umožňuje posilniť skupinu a zjednodušiť podnikanie na trhu. Umožní plne využiť kolektívnu silu a zároveň zachovať vplyv rešpektovaných identít podniku.
Spoločnosť Team17 Group plc, popredný svetový nezávislý vývojár a vydavateľ prémiových videohier, pracovných simulácií a vzdelávacích aplikácií pre deti, dnes oznamuje zmenu značky spoločnosti na everplay group plc.
Zmena názvu skupiny odráža vývoj spoločnosti po jej IPO - vstupe na londýnsku burzu cenných papierov - v roku 2018. Skupina sa teraz skladá z troch odlišných divízií, ktoré pôsobia na vzájomne sa dopĺňajúcich trhoch v rámci odvetvia videohier a aplikácií. everplay poskytuje skupine názov, ktorý odráža jej cieľ nikdy sa neprestať hrať, ako aj jej kreatívnu snahu poskytovať celoživotné hranie.
Zmena značky je strategickou pákou rastu a kľúčovým mechanizmom na zdokonalenie spôsobu, akým bude skupina spolupracovať teraz, keď začlenila svoje veľmi úspešné akvizície do širšieho podnikania. Vytvárať hodnotu a rozvíjať skupinu nad rámec jej dnešnej podoby.
Rebranding sa týka len identity značky skupiny. Vývojár a vydavateľ Team17 bude naďalej pôsobiť pod svojou známou identitou značky. To isté platí pre divízie astragon Entertainment, vývojára a vydavateľa simulačných hier, a StoryToys, vývojára a vydavateľa vzdelávacích aplikácií. Všetky tri divízie sa budú naďalej zameriavať na maximalizáciu prevádzkových synergií a strategických príležitostí v rámci širšej skupiny, ako aj na zamedzenie akejkoľvek zámeny skupiny a divízie Team17.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 25
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 55
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 53
- Najhoršie filmy roka podľa Metacritic 40 zobraziť viac článkov >













