Respawn zrušil neoznámenú FPS multiplayerovku |
Autori Titanfall série a Apex Legends multiplayerovky zrušili ďalší projekt.
Respawn patrí aktuálne medzi najlepšie a aj najúspešnejšie štúdiá pod EA, ale ani to im nezabezpečí, že sa ich projekty nebudú rušiť. V štúdiu sa pracuje na niekoľkých rôznych projektoch súčasne, no pomaly z nich ubúda a nie je to tým, že by ich vydávali. Už zrušili novú Titanfall hru (čo však údajne nebola trojka), taktiež Star Wars hru s Mandalorian témou a najnovšie aj zatiaľ neoznámenú multiplayerovú FPS.
V príspevku bývalej koordinátorky produkcie Respawnu Emilee Evansovej, ktorý v stredu zdieľala prostredníctvom siete LinkedIn, sa uvádza, že bol zrušený neohlásený inkubačný projekt, ktorého bola súčasťou posledný rok. Následne však svoj post zmazala. Uvádzalo sa v ňom:
„Neohlásený inkubačný projekt, ktorého som bol súčasťou počas uplynulého roka, bol tento týždeň zrušený, takže sa pripájam k skupine mimoriadne talentovaných a milých ľudí z herného priemyslu, ktorí si hľadajú novú úlohu.“
O samotnom projekte však nevieme takmer nič okrem toho, že to bola multiplayerová FPS v ranom štádiu vývoja. V minulosti však na hru hľadali v štúdiu nových ľudí. EA zjavne tiež konsoliduje a reorganizuje svoje štúdiá, keďže len minulý rok prepúšťala v Respawne a prepúšťanie sa predtým aj potom dotklo aj ďalších štúdií, len nedávno napríklad Bioware, ktoré už má aktuálne menej ako 100 ľudí.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28 zobraziť viac článkov >











