Nvidia potvrdila, že Switch 2 má podporu DLSS a ray tracingu |
Nvidia zatiaľ výraznejšie nerozoberala technológie vo Switchi, ale potvrdila, že konzola má DLSS.
HARDWARE > NOVINKY >
Nintendo Switch 2 bola predstavená a Nvidia teraz dodatočne potvrdzuje, že v nej je ich čip a aj GPU s vyhradenými RT a Tensor jadrami. Konzola umožňuje hranie až v 4K rozlíšení pri 60 FPS v TV režime a až 120 FPS pri 1080p v handheld režime. Dodáva, že podporuje HDR a AI upscaling pre ostrejšie vizuály a plynulejšie hranie.
Kľúčové technológie:
- RT jadrá: zabezpečujú ray tracing v reálnom čase, čo znamená realistické osvetlenie, tiene a odrazy.
- Tensor jadrá: umožňujú funkcie ako DLSS (AI upscaling), AI sledovanie tváre a odstránenie pozadia pri videochatoch.
- 10-násobný nárast grafického výkonu oproti pôvodnému Switchu.
- Podpora NVIDIA G-SYNC a Variable Refresh Rate v handheld režime.
Nvidia hovorí, že na vývoji čipu sa pracovalo viac ako 1000 inžinierskych rokov - od návrhu systému, čipu až po vývojárske nástroje. Zároveň potvrdzuje, že vývojárom dodá optimalizované API, lepšiu fyziku a modernejšie enginy.
Vizuál tak bude v konzole lepší, spolu s vyšším rozlíšením a framerate.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Cyberpunk 2077 Update 2.31 prináša rôzne menšie vylepšenia 50 zobraziť viac článkov >