Nvidia potvrdila, že Switch 2 má podporu DLSS a ray tracingu |
Nvidia zatiaľ výraznejšie nerozoberala technológie vo Switchi, ale potvrdila, že konzola má DLSS.
HARDWARE > NOVINKY >
Nintendo Switch 2 bola predstavená a Nvidia teraz dodatočne potvrdzuje, že v nej je ich čip a aj GPU s vyhradenými RT a Tensor jadrami. Konzola umožňuje hranie až v 4K rozlíšení pri 60 FPS v TV režime a až 120 FPS pri 1080p v handheld režime. Dodáva, že podporuje HDR a AI upscaling pre ostrejšie vizuály a plynulejšie hranie.
Kľúčové technológie:
- RT jadrá: zabezpečujú ray tracing v reálnom čase, čo znamená realistické osvetlenie, tiene a odrazy.
- Tensor jadrá: umožňujú funkcie ako DLSS (AI upscaling), AI sledovanie tváre a odstránenie pozadia pri videochatoch.
- 10-násobný nárast grafického výkonu oproti pôvodnému Switchu.
- Podpora NVIDIA G-SYNC a Variable Refresh Rate v handheld režime.
Nvidia hovorí, že na vývoji čipu sa pracovalo viac ako 1000 inžinierskych rokov - od návrhu systému, čipu až po vývojárske nástroje. Zároveň potvrdzuje, že vývojárom dodá optimalizované API, lepšiu fyziku a modernejšie enginy.
Vizuál tak bude v konzole lepší, spolu s vyšším rozlíšením a framerate.
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 26
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Najväčšie hry v roku 2026 50
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Mega výpredaj roka už začal 26
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 55
- Najhoršie filmy roka podľa Metacritic 40
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >













