Nvidia potvrdila, že Switch 2 má podporu DLSS a ray tracingu |
Nvidia zatiaľ výraznejšie nerozoberala technológie vo Switchi, ale potvrdila, že konzola má DLSS.
HARDWARE > NOVINKY >
Nintendo Switch 2 bola predstavená a Nvidia teraz dodatočne potvrdzuje, že v nej je ich čip a aj GPU s vyhradenými RT a Tensor jadrami. Konzola umožňuje hranie až v 4K rozlíšení pri 60 FPS v TV režime a až 120 FPS pri 1080p v handheld režime. Dodáva, že podporuje HDR a AI upscaling pre ostrejšie vizuály a plynulejšie hranie.
Kľúčové technológie:
- RT jadrá: zabezpečujú ray tracing v reálnom čase, čo znamená realistické osvetlenie, tiene a odrazy.
- Tensor jadrá: umožňujú funkcie ako DLSS (AI upscaling), AI sledovanie tváre a odstránenie pozadia pri videochatoch.
- 10-násobný nárast grafického výkonu oproti pôvodnému Switchu.
- Podpora NVIDIA G-SYNC a Variable Refresh Rate v handheld režime.
Nvidia hovorí, že na vývoji čipu sa pracovalo viac ako 1000 inžinierskych rokov – od návrhu systému, čipu až po vývojárske nástroje. Zároveň potvrdzuje, že vývojárom dodá optimalizované API, lepšiu fyziku a modernejšie enginy.
Vizuál tak bude v konzole lepší, spolu s vyšším rozlíšením a framerate.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 294
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 110
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 45
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >