Nothing predstavil spoluprácu s fotografom Jordanom Hemingwayom |
Ten pripravil kampaň a predvoľbu pre fotoaparáty.
Londýnska technologická značka Nothing oznámila spoluprácu s americkým fotografom a režisérom Jordanom Hemingwayom, ktorý stojí za novou vizuálnou kampaňou pre pripravované slúchadlá Headphone (1). Okrem portrétnej série vytvoril aj vlastnú predvoľbu pre fotoaparáty smartfónov Nothing, ktorá má byť dostupná ešte tento mesiac.
Hemingway žije a pracuje v Londýne a je známy výrazným štýlom s dôrazom na vizuálne rozprávanie a kontrastné emócie. V minulosti spolupracoval so značkami ako Louis Vuitton, Chanel, Mugler či Gucci a dlhodobo sa podieľa na vizuálnej identite speváčky FKA Twigs.
V prípade Nothing pripravil sériu portrétov, ktoré majú prezentovať Headphone (1) cez osobnosti a kultúrny kontext. Súčasťou spolupráce je aj nová profesionálna foto predvoľba „Stretch“, ktorú Hemingway navrhol špeciálne pre telefóny Nothing. Umožní používateľom fotografovať v štýle pripomínajúcom jeho vlastnú tvorbu.
Kampaň aj predvoľba sú súčasťou širšej snahy značky Nothing prepájať technológiu s kultúrnym obsahom a vizuálnym experimentovaním.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 40
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Datamineri odhalili šesť nových režimov pre Battlefield 6 51 zobraziť viac článkov >
















