Nothing predstavil spoluprácu s fotografom Jordanom Hemingwayom |
Ten pripravil kampaň a predvoľbu pre fotoaparáty.
Londýnska technologická značka Nothing oznámila spoluprácu s americkým fotografom a režisérom Jordanom Hemingwayom, ktorý stojí za novou vizuálnou kampaňou pre pripravované slúchadlá Headphone (1). Okrem portrétnej série vytvoril aj vlastnú predvoľbu pre fotoaparáty smartfónov Nothing, ktorá má byť dostupná ešte tento mesiac.
Hemingway žije a pracuje v Londýne a je známy výrazným štýlom s dôrazom na vizuálne rozprávanie a kontrastné emócie. V minulosti spolupracoval so značkami ako Louis Vuitton, Chanel, Mugler či Gucci a dlhodobo sa podieľa na vizuálnej identite speváčky FKA Twigs.
V prípade Nothing pripravil sériu portrétov, ktoré majú prezentovať Headphone (1) cez osobnosti a kultúrny kontext. Súčasťou spolupráce je aj nová profesionálna foto predvoľba „Stretch“, ktorú Hemingway navrhol špeciálne pre telefóny Nothing. Umožní používateľom fotografovať v štýle pripomínajúcom jeho vlastnú tvorbu.
Kampaň aj predvoľba sú súčasťou širšej snahy značky Nothing prepájať technológiu s kultúrnym obsahom a vizuálnym experimentovaním.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >













