Nothing predstavil spoluprácu s fotografom Jordanom Hemingwayom |
Ten pripravil kampaň a predvoľbu pre fotoaparáty.
Londýnska technologická značka Nothing oznámila spoluprácu s americkým fotografom a režisérom Jordanom Hemingwayom, ktorý stojí za novou vizuálnou kampaňou pre pripravované slúchadlá Headphone (1). Okrem portrétnej série vytvoril aj vlastnú predvoľbu pre fotoaparáty smartfónov Nothing, ktorá má byť dostupná ešte tento mesiac.
Hemingway žije a pracuje v Londýne a je známy výrazným štýlom s dôrazom na vizuálne rozprávanie a kontrastné emócie. V minulosti spolupracoval so značkami ako Louis Vuitton, Chanel, Mugler či Gucci a dlhodobo sa podieľa na vizuálnej identite speváčky FKA Twigs.
V prípade Nothing pripravil sériu portrétov, ktoré majú prezentovať Headphone (1) cez osobnosti a kultúrny kontext. Súčasťou spolupráce je aj nová profesionálna foto predvoľba „Stretch“, ktorú Hemingway navrhol špeciálne pre telefóny Nothing. Umožní používateľom fotografovať v štýle pripomínajúcom jeho vlastnú tvorbu.
Kampaň aj predvoľba sú súčasťou širšej snahy značky Nothing prepájať technológiu s kultúrnym obsahom a vizuálnym experimentovaním.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Project Motor Racing 13
- Výrobcovia PC budú pre ceny pamätí zdražovať desktop zostavy a aj notebooky 62 zobraziť viac článkov >












