EA odmietlo návrhy na remake alebo remaster Dragon Age: Origins a ďalších Dragon Age hier |
Firma nie je veľmi naklonená remastrom.
Bývalý veterán BioWare Mark Darrah v rozhovore pre YouTubera MrMattyPlays prezradil, že Electronic Arts viackrát odmietlo návrhy na remake alebo remaster hry Dragon Age: Origins.
Pôvodný plán počítal aj s úpravami druhého a tretieho dielu a ich spoločným vydaním pod názvom Champions Trilogy, ktorá by spojila príbehy hrdinu Fereldenu, šampióna Kirkwallu a Inkvizítora. Darrah navrhoval aj technické vylepšenie a opätovné vydanie všetkých troch hier spolu s pripravovaným Dragon Age: Veilguard.
Podľa Darraha má EA dlhodobo neochotu robiť remastre, hoci pri sérii Mass Effect sa to podarilo vďaka použitiu Unreal Engine. Dragon Age však využíva rôzne technológie - Origins beží na Eclipse Engine, Dragon Age II na jeho vylepšenej verzii Lycium a Inquisition na Frostbite - čo by celý proces sťažilo. Darrah spomenul, že jedným z prvých nápadov bolo zapojiť externé štúdio, ktoré by remake prvého dielu vytvorilo vo Frostbite, no aj tento návrh bol zamietnutý.
Podľa neho je zvláštne, že verejne obchodovaná firma odmieta „takmer istý“ zdroj príjmov, no EA sa voči remastrom stavia rezervovane.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Mafia: The Old Country 167
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 120
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 117
- Recenzie na Mafia: The Old Country vychádzajú 43
- DOJMY: Titan Quest II 37
- Článok: Mafia: The Old Country - Cesta na Sicíliu za koreňmi organizovaného zločinu 3
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Ako PlayStation 5 konzola predala 80 miliónov kusov, Sony hovorí, že z hardvérovéh 63
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 158
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >