Battlefield sa postupne stane každoročným titulom |
Aspoň tak si to predstavuje EA
Podľa rozhovoru analytika Michaela Pachtera má EA ambíciu spraviť zo série Battlefield každoročný titul. Pachter uviedol, že generálny manažér značky Byron Beede mu potvrdil dlhodobý plán zapojiť do vývoja tri samostatné štúdiá, ktoré by hry striedali v trojročnom cykle.
„Ich cieľom je mať tri štúdiá, ktoré budú robiť Battlefield v trojročnom základe, aby sa mohli dostať k ročným vydaniam,“ povedal Pachter. Zároveň však upozornil, že tento cieľ sa nepodarí dosiahnuť okamžite: „Bude to trvať päť až šesť rokov, kým dostaneme dva roky po sebe nové diely, takže chvíľu to ešte potrvá - ale toto je ich plán.“
Battlefield sa tak postupne môže zaradiť ku Call of Duty a bok po boku by mali pravidelné ročné vydania. Kým sa to však stane realitou, EA musí vybudovať stabilitu a koordináciu medzi viacerými štúdiami, ktoré na sérii pracujú.
Je to zároveň škoda, keďže sme čakali, že by tu EA skúsilo niečo iné, možno live službu s menej častým vydávaním nových verzií, ale zjavne chcú ísť zabehnutým systémom Call of Duty, respektíve u nich FIFA, NHL, NFL. Pravidelné vydávanie znamená pravidelné peniaze, ale len za predpokladu, že séria je úspešná.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 49
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- RECENZIA: Syberia - Remastered 17 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















