ROG Xbox Ally bude mať aj certifikované hry |
Prvou certifikovanou hrou je Gears of War: Reloaded.
Asus ohlásil prvú certifikovanú hru pre ROG Xbox Ally handheldy a je ňou Gears of War Reloaded. Zatiaľ neponúkol viac informácií, ale zrejme dnes, alebo zajtra počas streamov sa o tom dozvieme viac.
@GearsofWar: Reloaded releases August 26 and it’s officially ROG Xbox Ally certified!
- ROG North America (@ASUS_ROGNA) August 18, 2025
Get ready to relive the legend in the most epic way possible on the go.#xboxgamescom #ROGgamescom2025 #ROGXboxAlly pic.twitter.com/lrUl87lVdm
Microsoft mal teraz aj nový Podcast ku Gamescomu s časťou o handhelde:
Presnejšie rozprávali o:
Xbox Cloud Gaming
Microsoft potvrdil, že rozširuje Xbox Cloud Gaming do nových regiónov a buduje ďalšie cloudové servery, aby pokryl rastúci dopyt. Ronald naznačil, že firma skúma nové modely predplatného - napríklad čisto cloudový tarif - čo by malo priniesť dostupnejšiu a lacnejšiu formu hrania. Cieľom je umožniť prístup k hrám na viacerých zariadeniach a pre viac hráčov po celom svete.
Xbox Game Pass a PC rozšírenia
Podľa Beaumenta má Game Pass rekordné tržby a vypláca najvyššie odmeny vývojárom v histórii. Okrem toho rastú aj digitálne transakcie mimo Game Passu, najmä pri tituloch v rámci Xbox Play Anywhere. Na PC pribudli funkcie ako jednotná knižnica, agregácia obchodov či prispôsobenie pre handheldy - ďalšie novinky prídu najskôr cez Xbox Insider program.
Xbox Next Gen a hardvér
Ronald zdôraznil, že Microsoft bude ďalej vyrábať dedikované herné zariadenia. Nová konzola vzniká v spolupráci s AMD a prinesie špeciálne vyvinuté „silicon“ riešenia, vrátane AI a neurálneho renderingu. Firma chce vytvoriť jednotnú platformu, kde budú vedľa seba fungovať hry z Xboxu, Steam, GOG aj ďalších služieb. Experimentálnym krokom týmto smerom je už prenosný Xbox Ally X s dedikovaným NPU.
Vízia do budúcnosti
Microsoft pripomína, že rovnako ako pri pôvodnom Xboxe stavia aj dnes na dlhodobú víziu - vtedy to bola online služba Xbox Live, dnes je to cloud, AI a ekosystém prepojený naprieč zariadeniami. Ronald zdôraznil, že hráč má byť vždy v centre ekosystému, pričom rozhodujúca je sloboda hrať hry kdekoľvek.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 86
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 145
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 88
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 100
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13 zobraziť viac článkov >