Carmack má na QuakeCone svoje hviezdne chvíľky a predstavuje svoj inovatívny id tech 5 engine, ktorý vyzerá, že bude mať svetlú budúcnosť. Megatexturing má svoje čaro a mimochodom o Quake Wars Carmack hovorí len, ako o beta testingu tejto technológie. Viac si pozrite v interview videách odhaľujúcich rôzne detaily enginu:
Prezentácia enginu Carmackom časť 1, časť 2
Práca s megatexturing editorom a ukážky jednoduchosti.
Výhodou enginu je absolútna bezstarostnosť vývojárov o veľkosť a počty textúr, ktoré engine naliepa na seba a spracuváva do jednej veľkej textúry, ktorú postupne streamuje. Samozrejme neplatí to na polygóny prostredia, ktoré sa musia primerane zoptimalizovať. Ďalšou výhodou je, že engine chodí s jedným zdrojom dát na štyroch platformách a to PC, Mac, Xbox360 a PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 380
- RECENZIA: Felvidek 37
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 231
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >