Japonci uznávajú, že PC posunulo západ vpred |
Square uznalo, že japonská herná technológia bola do vydania PS3 a Xbox360 pozadu, keďže nemali žiadne skúsenosti s PC. Odvtedy sa ale veľa zmenilo a teraz si už myslia, že sa dostali do bodu, kedy už PC architektúru a technológie spoznali a ich enginy už dosiahli bodu, v ktorom sa môžu porovnávať so západom. Dokončili už totiž svoje Crystal tools, ich nový engine a uvidíme, čo s ním predvedú.
Rovnako si to myslí aj vývojar Lost Oddysey, ktorý uznal, že predošlý vývoj hier na PC posunulo západ skúsenosťami napred a preto teraz dominujú na next-gen konzolovom trhu.
Japonský vývojári si doteraz masívne licencovali Unreal engine, alebo vydávali graficky slabšie next-gen hry (aj keď grafiku väčšinou vynahradzoval umelecký dojem), ale napríklad Capcom so svojim Framework enginom ukázal prvú konkurenciu západu a zrejme od Square tiež uvidíme slušnú kvalitu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Článok: Playdate 61
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- RECENZIA: Homeworld 3 4
- Zábery nám ukazujú GTA San Andreas na RTX Remix utilite 15 zobraziť viac článkov >