Unreal Engine 5.4 ukazuje zvýšený výkon a nový systém kompilácie shaderov |
Nová verzia enginu zlepšila framerate a pridala aj compiláciu shaderov v pozadí.
HRY > NOVINKY >
Digital foundry bližšie rozanalyzovalo novú verziu Unreal enginu 5 a konkrétne je to už verzia 5.4. Pri nej sa Epic zameral na zvýšenie framerate pre 60 fps hry, aby autori mohli ľahšie dosiahnuť tento framerate na konzolách. Samozrejme, zlepší sa framerate aj na PC a zároveň špeciálne pre PC spravili aj kompiláciu shaderov na pozadí, ak autori nechcú riešiť kompiláciu pred nahraním mapy. Ešte to nie je dokonalé, ale je to lepšie.
Z ďalších hier bude Unreal engine 5 teraz používať Hellblade II, ale zrejme ešte staršiu verziu. Možno, ak to niekedy neskôr updatnú, dosiahnu na Xboxe aj 60 fps.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Nové mega zľavy spustené 31
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- RECENZIA: The Alters 26 zobraziť viac článkov >