I Am Alive, or Dead? or Splinter? |
Ubisoft sa v poslednej dobe zmieta v zle manažovaných projektoch podobne ako Rockstar.
Ubisoft sa v poslednej dobe zmieta v zle manažovaných projektoch podobne ako Rockstar. Pekným príkladom je Splinter Cell: Conviction, ktorý sa niekoľkokrát posunul, minimálne raz úplne prerábal a ešte na poslednú chvíľu sa odložil, aby sa dorábal.
Ešte väčším extrémom bude I Am Alive projekt, ktorý napriek menu Jade Raymondovej v tichosti čaká, odkladá sa a zrejme nevie, čo so sebou. Ale čo je zaujímavé, oba spomínané projekty sú prepojené medzi sebou a aj s Assassin's Creedom. Pozrime sa na postupnosť:
začiatok 2007 - ohlásený Splinter Cell: Conviction
koniec 2007 - vychádza Assassin's Creed 1
začiatok 2008 - ohlásené odloženie a prerobenie Splinter Cell> Conviction, spomína sa ovplyvnenie Assassin's Creedom
polovica 2008 - ohlásený I Am Alive
začiatok 2009 - prvé problémy okolo I Am Alive, hra je presunutá zo štúdia DarkWorks do Ubisoft Shanghai
začiatok 2010 - o dva mesiace odložený Splinter Cell: Conviction pre zdokonalenie
začiatok 2010 - I Am Alive odložený z dôvodu úplného prerobenia na Splinter Cell engine, zrejme štandardné možnosti lezenia nebudú chýbať. Otázne je, prečo nie rovno Assassin's Creed engine?
Na druhej strane Assassi'ns Creed je momentálne najsilnejšia značka Ubisoftu a nemusíme sa diviť, že sa ňou všetko inšpiruje. A ani to, že ju Ubisoft pomaly plánuje vydávať každý rok. Ostatné tituly môžu počkať a zapracovať na sebe, aby sa dostali na AC úroveň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 37
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 39 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: Ubisoft / Darkworks Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|