OnLive prezentácia na DICE |
Onlive bolo odprezentované na aktuálnej DICE konferencii s pozitívnym výsledkom.
Onlive, systém terminálového hrania, bol odprezentovaný na aktuálnej DICE konferencii s pozitívnym výsledkom. Podľa reportov firma pripojila systém na klasický káblový modem a terminálové hranie fungovalo plynulo, bez lagov. Autori dodali, že 1 mbitové spojenie stačí na hranie SD hier, na HD hry je doporučený 5 mbit.
Autori na DICE ukázali aj prepojenie na iPhone, kde si hráči kľudne môžu zahrať napríklad Crysis, ak sa im to v nízkom rozlíšení a zložitom ovládaní bude dať hrať, ale na rôzne iné jednoduchšie hry to môže fungovať efektívnejšie.
Celkovo čakajú od Onlive veľa, hlavne pre efektívne zníženie pirátstva na PC, ako aj absolútnu nepotrebnosť výkonného hardvéru u užívateľa. Zabúdajú dodávať, že to vyžaduje aj vyšší výkon hardvéru u providera v dátových centrách (plánujú ich upgradovať každých šesť mesiacov). Onlive totiž zatiaľ spúšťa hry len v medium nastaveniach, čo dúfajme, že sa do final verzie zmení, lebo hrať pár rokov starý Crysis na stredných detailoch a platiť za to mesačné poplatky, nie je práve výhra.
V každom prípade budúcnosť PC hrania sa nám začína formovať, na jednej strane je Onlive, na druhej Uplay od Ubisoftu a aj nový Blizzardovský network. Najbližšie k aktuálnym hráčom stojí Steam, ktorý umožňuje aj offline hranie, ale uvidíme ako dlho ešte.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 93
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 102
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79 zobraziť viac článkov >