Aký bude Splinter pre PC? |
Okrem toho, že bude krajší, bude hlavne odložený.
Aký bude Splinter Cell: Conviction pre PC? Okrem toho, že bude krajší, bude hlavne odložený. Ubisoft má zrejme problémy so svojou ochranou a odložil PC verziu hry o dva týždne zo 16. apríla na 30. apríla. Xbox360 verzia ostáva nezmenená.
Čo sa týka technického spracovania, viac nám o PC verzii priblížilo PCGH v interview. Titul bude bežať na Lead engine, ktorý je vytvorený na Unreal 2 engine. Samozrejme pri vývoji bol vedúcou platformou Xbox360, a PC verzia je port, ktorý ale vylepší grafické možnosti, hlavne rozlíšenia (maximum 2560x1440 pri 60 fps na najnovších kartách), framerate a nejaké tie špeciálne nastavenia. Hlavne sú vyššie nastavenia tieňov, 16xAA a AF. Fyzika je na oboch tituloch rovnaká a poháňa ju Havok. Najviac času venovali autori optimalizácii ovládania, ktoré podľa testerov kvalitne previedli na klávesnicu a myš.
Z čisto technických vecí v grafike spomína interview hlavne pohranie sa so svetlami a tieňmi, ktoré v hre výrazne cítiť. Používajú dynamický Ambient Occulsion systém, Spherical Harmonics pre usmernený ambient, kde ich AO vyzerá lepšie ako SSAO za cenu rovnakého výkonu kombinované so SH dosiahli efekty difúznej radiosity ale v realtime. Veľa času strávili aj na nasvietení postáv, ktoré navodzujú nasvietenie, aké vidíme vo filmoch, takže nikdy nevyzerajú plocho. Kompletne dynamický systém visibility/occulsion je jedinečný pre ich engine a umožní im vybrať tisíce objektov individuálne a adaptovať ich na zmeny v prostredí. Napríklad zmeny dverí, fyzika, deštrukcia. Je to rýchlejšie ako bežné occulsion funkcie s menšími limitáciami, umožnilo im to zobraziť viac detailov na scéne a eliminovať poping. Z ďalších vecí spomínajú autori masívne tiene tvorené kaskádovými shadowmapami a postprocessing efekty, ktoré dolaďujú atmosféru podľa situácie.
Čo sa týka Xbox360 verzie, tam už začali stránky analyzovať práve vydané demo a hovoria o subHD rozlíšení 1024x576.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 18
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 34
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 93
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 61
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 74 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|