Aký bude Splinter pre PC?

Okrem toho, že bude krajší, bude hlavne odložený.

pridal saver 19.3.2010 o 19:25 pod hry
Aký bude Splinter pre PC?

HRY > NOVINKY >

Aký bude Splinter Cell: Conviction pre PC? Okrem toho, že bude krajší, bude hlavne odložený. Ubisoft má zrejme problémy so svojou ochranou a odložil PC verziu hry o dva týždne zo 16. apríla na 30. apríla. Xbox360 verzia ostáva nezmenená.

Čo sa týka technického spracovania, viac nám o PC verzii priblížilo PCGH v interview. Titul bude bežať na Lead engine, ktorý je vytvorený na Unreal 2 engine. Samozrejme pri vývoji bol vedúcou platformou Xbox360, a PC verzia je port, ktorý ale vylepší grafické možnosti, hlavne rozlíšenia (maximum 2560x1440 pri 60 fps na najnovších kartách), framerate a nejaké tie špeciálne nastavenia. Hlavne sú vyššie nastavenia tieňov, 16xAA a AF. Fyzika je na oboch tituloch rovnaká a poháňa ju Havok. Najviac času venovali autori optimalizácii ovládania, ktoré podľa testerov kvalitne previedli na klávesnicu a myš.

Z čisto technických vecí v grafike spomína interview hlavne pohranie sa so svetlami a tieňmi, ktoré v hre výrazne cítiť. Používajú dynamický Ambient Occulsion systém, Spherical Harmonics pre usmernený ambient, kde ich AO vyzerá lepšie ako SSAO za cenu rovnakého výkonu kombinované so SH dosiahli efekty difúznej radiosity ale v realtime. Veľa času strávili aj na nasvietení postáv, ktoré navodzujú nasvietenie, aké vidíme vo filmoch, takže nikdy nevyzerajú plocho. Kompletne dynamický systém visibility/occulsion je jedinečný pre ich engine a umožní im vybrať tisíce objektov individuálne a adaptovať ich na zmeny v prostredí. Napríklad zmeny dverí, fyzika, deštrukcia. Je to rýchlejšie ako bežné occulsion funkcie s menšími limitáciami, umožnilo im to zobraziť viac detailov na scéne a eliminovať poping. Z ďalších vecí spomínajú autori masívne tiene tvorené kaskádovými shadowmapami a postprocessing efekty, ktoré dolaďujú atmosféru podľa situácie.

Čo sa týka Xbox360 verzie, tam už začali stránky analyzovať práve vydané demo a hovoria o subHD rozlíšení 1024x576.





Páči sa mi!

Zaradené pod: xbox




Xbox 360
PC

Vývoj: Ubisoft / Ubisoft
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 16. apríl 2010
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#112


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Language (1)
Vie mi niekto poradit ako prepnut na xbox one,zmen...
| Notebook (2)
caute potrebujem poradit nejaky herny notebook do ...
| Fortnite (1)
Nazdar rád by som sa opýtal či by mi niekto nevede...
| Hľadám tím pre battlefield v (... (0)
Caw ludia hľadám ľudí čo hrajú BF V po internete n...
| Ghost recon - wildlands (2)
Ahojte sectoráci. Asi pred pol hodinkou som hral t...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk