So Splinter Cellom sme nakoniec mali štastie |
Autori priznávajú, že úvodné koncepty hry boli veľmi zlé, bol to takmer Assassin's Cell.
Autori po rokoch dokončili Splinter Cell: Conviction a teraz zhodnocujú a analyzujú, kde spravili chyby. My vieme, že hra mala za svojho života tri dizajny. Prvý bol pokračovaním štandardného Splinter Cellu, ale len na chvíľu, potom prišiel ošiaľ Assassin's Creed a úplná zmena celého dizajnu na anti-splinter cell hru. Splinter zrazu nebol Splinter, ale Assassin's Cell, nemal žiadny stealth, žiadnu tmu, žiadne okuliare. Jediný stealth prvok bolo strácanie sa v dave a boje boli čisto kópiou Bourneho. Chýbali aj coolové hračky. Nebolo to zlé, ale nebol to Splinter Cell, bolo to veľké riziko, ktoré si nakoniec uvedomili. Našťastie. Začalo sa prerábanie ako gameplay štýlu, tak aj svetelného modelu, ktorý vôbec nepracoval s tieňmi a ani temnotou.
Tento omyl zdržal hru prakticky o dva a pol roka, ale nakoniec ako podľa recenzií vidíme, bola to cesta k evolúcii modernej stealth akcie. Autori si teraz dali záležať ako na dvoch štýloch gameplayu - stealth a akčnom, ktoré môžu hráči kombinovať, aj na príbehu, ktorý má dve vrstvy - jedna je klasická geopolitická kríza a druhá je viac emocionálna a to smrť dcéry Sama Fishera, ktorú sa snaží objasniť.
Žiaľ stratený čas niečo stál a dĺžka kampane sa tak pohybuje v časoch COD hier, teda okolo 6 hodín. Síce kooperačná kampaň hernú dobu rozširuje a rovnako aj malé challenge úlohy, ale pre singleplayer hráčov bude zážitok kratší. Rovnako čas si zobral za obeť aj prenášanie tiel, ktoré autori už nestihli zapracovať.
Viac o pozadí vývoja Splinter Cellu si prečítajte na Gamepro.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 46
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 26
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Bude Ubisoft odpredaný? 51 zobraziť viac článkov >
|
Xbox 360
PC Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














