So Splinter Cellom sme nakoniec mali štastie |
Autori priznávajú, že úvodné koncepty hry boli veľmi zlé, bol to takmer Assassin's Cell.
Autori po rokoch dokončili Splinter Cell: Conviction a teraz zhodnocujú a analyzujú, kde spravili chyby. My vieme, že hra mala za svojho života tri dizajny. Prvý bol pokračovaním štandardného Splinter Cellu, ale len na chvíľu, potom prišiel ošiaľ Assassin's Creed a úplná zmena celého dizajnu na anti-splinter cell hru. Splinter zrazu nebol Splinter, ale Assassin's Cell, nemal žiadny stealth, žiadnu tmu, žiadne okuliare. Jediný stealth prvok bolo strácanie sa v dave a boje boli čisto kópiou Bourneho. Chýbali aj coolové hračky. Nebolo to zlé, ale nebol to Splinter Cell, bolo to veľké riziko, ktoré si nakoniec uvedomili. Našťastie. Začalo sa prerábanie ako gameplay štýlu, tak aj svetelného modelu, ktorý vôbec nepracoval s tieňmi a ani temnotou.
Tento omyl zdržal hru prakticky o dva a pol roka, ale nakoniec ako podľa recenzií vidíme, bola to cesta k evolúcii modernej stealth akcie. Autori si teraz dali záležať ako na dvoch štýloch gameplayu - stealth a akčnom, ktoré môžu hráči kombinovať, aj na príbehu, ktorý má dve vrstvy - jedna je klasická geopolitická kríza a druhá je viac emocionálna a to smrť dcéry Sama Fishera, ktorú sa snaží objasniť.
Žiaľ stratený čas niečo stál a dĺžka kampane sa tak pohybuje v časoch COD hier, teda okolo 6 hodín. Síce kooperačná kampaň hernú dobu rozširuje a rovnako aj malé challenge úlohy, ale pre singleplayer hráčov bude zážitok kratší. Rovnako čas si zobral za obeť aj prenášanie tiel, ktoré autori už nestihli zapracovať.
Viac o pozadí vývoja Splinter Cellu si prečítajte na Gamepro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|