So Splinter Cellom sme nakoniec mali štastie |
Autori priznávajú, že úvodné koncepty hry boli veľmi zlé, bol to takmer Assassin's Cell.
Autori po rokoch dokončili Splinter Cell: Conviction a teraz zhodnocujú a analyzujú, kde spravili chyby. My vieme, že hra mala za svojho života tri dizajny. Prvý bol pokračovaním štandardného Splinter Cellu, ale len na chvíľu, potom prišiel ošiaľ Assassin's Creed a úplná zmena celého dizajnu na anti-splinter cell hru. Splinter zrazu nebol Splinter, ale Assassin's Cell, nemal žiadny stealth, žiadnu tmu, žiadne okuliare. Jediný stealth prvok bolo strácanie sa v dave a boje boli čisto kópiou Bourneho. Chýbali aj coolové hračky. Nebolo to zlé, ale nebol to Splinter Cell, bolo to veľké riziko, ktoré si nakoniec uvedomili. Našťastie. Začalo sa prerábanie ako gameplay štýlu, tak aj svetelného modelu, ktorý vôbec nepracoval s tieňmi a ani temnotou. Tento omyl zdržal hru prakticky o dva a pol roka, ale nakoniec ako podľa recenzií vidíme, bola to cesta k evolúcii modernej stealth akcie. Autori si teraz dali záležať ako na dvoch štýloch gameplayu - stealth a akčnom, ktoré môžu hráči kombinovať, aj na príbehu, ktorý má dve vrstvy - jedna je klasická geopolitická kríza a druhá je viac emocionálna a to smrť dcéry Sama Fishera, ktorú sa snaží objasniť. Žiaľ stratený čas niečo stál a dĺžka kampane sa tak pohybuje v časoch COD hier, teda okolo 6 hodín. Síce kooperačná kampaň hernú dobu rozširuje a rovnako aj malé challenge úlohy, ale pre singleplayer hráčov bude zážitok kratší. Rovnako čas si zobral za obeť aj prenášanie tiel, ktoré autori už nestihli zapracovať. Viac o pozadí vývoja Splinter Cellu si prečítajte na Gamepro. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšie zľavy 41
- RECENZIA: Marvel's Spider-man Remastered (PC) 141
- RECENZIA: Way of the Hunter 75
- Disney+ spustí predplatné s reklamami v decembri, zvýši aj cenu základného predpla 171
- Nový mod Rise & Fall pridá do pôvodnej Mafie príbeh mladého Dona Salieriho 33
- Aké hry vlastne ešte vyjdú na jeseň? 48
- Spider-man v prvý deň na PC rekordy nespravil 219
- Unikol koncept Odina z God of War Ragnarök 27
- Microsoft hovorí, že Sony upláca vývojárov, aby hry nedali do Game Passu 221
- Tempest Rising pripomenie dobu slávy Command & Conquer série 41 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|