I Am Alive prešiel zemetrasením |
Jade Raymondová nám odhalila aktuálny stav projektu I Am Alive.
Najnovšie informácie od Jade Raymondovej nám naznačujú vydanie I Am Alive na tento rok, nečakane dopĺňa, že titul sa nedostane do obchodov, ale vyjde len online na systémoch konzol Xbox Live Arcade a PSN (to, či príde aj Steam verzia, zatiaľ nebolo priblížené).
Zrušenie plného vydania titulu bolo rozhodnutím vedenia Ubisoftu, ktoré značke veľmi neverí a zrejme sa chce zbaviť dlho vyvíjaného a drahého projektu aspoň s nejakým ziskom.
Vzhľadom na online vydanie môžeme očakávať orezanie veľkosti, ale aj nižšiu cenu. Ak však bude hrateľnosť dobrá, Ubisoft môže s prehľadom zarobiť aj 10 - 15 miliónov dolárov, výrobné náklady sa však za tie roky vývoja už zrejme vyšplhali aj na dvojnásobok.
Update: Informácia bol len žart Jade Raymondovej v interview.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: Ubisoft / Darkworks Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|