I Am Alive prešiel zemetrasením |
Jade Raymondová nám odhalila aktuálny stav projektu I Am Alive.
Najnovšie informácie od Jade Raymondovej nám naznačujú vydanie I Am Alive na tento rok, nečakane dopĺňa, že titul sa nedostane do obchodov, ale vyjde len online na systémoch konzol Xbox Live Arcade a PSN (to, či príde aj Steam verzia, zatiaľ nebolo priblížené).
Zrušenie plného vydania titulu bolo rozhodnutím vedenia Ubisoftu, ktoré značke veľmi neverí a zrejme sa chce zbaviť dlho vyvíjaného a drahého projektu aspoň s nejakým ziskom.
Vzhľadom na online vydanie môžeme očakávať orezanie veľkosti, ale aj nižšiu cenu. Ak však bude hrateľnosť dobrá, Ubisoft môže s prehľadom zarobiť aj 10 - 15 miliónov dolárov, výrobné náklady sa však za tie roky vývoja už zrejme vyšplhali aj na dvojnásobok.
Update: Informácia bol len žart Jade Raymondovej v interview.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 86
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: Ubisoft / Darkworks Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|