Nvidia predstavuje vylepšenie grafiky cez Cloud |
Nvidia na SIGGRAPH konferencii predstavila časť z toho, čo plánuje aj Microsoft zapracovať do Xbox One hier - Cloud vylepšenia grafiky.
Nvidia práve predstavila časť z toho, čo plánuje aj Microsoft zapracovať do Xbox One hier - Cloud vylepšenia grafiky. Konkrétne Nvidia ukázala nepriame nasvietenia v real-time renderingu, ktoré dopočítava Cloud. Predviedli to rovno aj na videu a porovnali v niekoľkých situáciách:
Presnejšie Nvidia má hneď tri modely renderingu: pre tablety celý obraz prepočítava vzdialený server, pre notebooky dopĺňa časť grafiky a pre desktopy sa dopĺňajú čisto údaje o nepriamych svetlách. Tieto svetlá sú doplnkom scény a tak nie sú citlivé na oneskorenie.
Zatiaľ je to len jedna z možností, ako vylepšiť grafiku. Bude zaujímavé sledovať, ako sa to bude ďalej vyvíjať a aké funkcie postupne popridávajú, predtým ako sa prejde plne na vzdialené renderovanie. Napríklad pri PC môže Nvidia pridávať vzdialené dopočítavanie efektov, ak užívateľ nemá dostatočne výkonnú kartu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 44
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >














