Microsoft Cloud umožní boje 100 tisíc hráčov v hre Age of Ascent |
Microsoft na aktuálnej prezentácii na Develop konferencii priblížil cound gaming a uviedol prvý reálny príklad jeho využitia svojho cloudu v hrách.
Microsoft na aktuálnej prezentácii na Develop konferencii priblížil cound gaming a uviedol prvý reálny príklad jeho využitia svojho cloudu v hrách. Teda mimo AI v Titanfalle a Forze cloud na skutočný výkon využíva Age of Ascent web HTML5 MMO titul, ktorý vďaka škálovateľným Azure serverov umožňuje výkon 100 tisíc hráčov v jednej hre. V najvyššej záťaži využíva hra 250 herných serverov, ktoré vtedy vychádzajú firmu na 75 dolárov za hodinu.
Samotná hra je momentálne v alpha štádiu a vyvíja ju Illyriad Games, ktoré chce spraviť skutočne masívnu vesmírnu dogfighting simuláciu, v ktorej budú môcť bojovať v jednom boji proti masy hráčov. Budú bojovať na pozadí skutočných planét a systémov zostavených zo skenov a hviezdnych máp od NASA a ESA.
Video nám hru bližšie ukazuje, a ak by ste chceli vyskúšať otvorený alpha test začne o tri dni.
K tomu Microsoft priložil aj diagram ukazujúci využitie cloudu MMO hrami a naznačil aj možnosť Cloud Game Streamingu, ktorý nazval "skutočnou príležitosťou" . Zatiaľ však v tejto oblasti nič neohlasujú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 59
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >