Ubisoft vysvetľuje ako je to s rozlíšením Assassins Creed Unity |
Ubisoft chce jasne vysvetliť ako to s rozlíšením na Assassins Creed Unity. Minimálne sa snaží.
Ubisoft chce jasne vysvetliť ako to s rozlíšením na Assassins Creed Unity. Minimálne sa snaží, to mu nemožno uprieť. Ale jedna veta, ktorá to rozbehla je už nezmazateľná a konkrétne - Chceli sme, aby sa hráči na platformách nehádali. Pričom dosiahli presný opak, keďže časť hráčov si myslí, že by hra na PS4 mohla fungovať aj vo vyššom rozlíšení a vznikajú rôzne petície. Čo zároveň je veľmi dobré, pre marketing hry, keďže o nej sa hovorí.
Producent Vincent Pontbriand hovorí, že vie,že vybral zlé slová, ale dodáva, že nerobili štyri roky najlepšiu hru akú si vedia predstaviť aby ju nakoniec niečím umelo obmedzili. Neznižovali žiadne rozlíšenie pre inú platformu, ak sa pozrieme na ich predchádzajúce tituly nikdy to ani nerobili a aj AC4 išlo na PS4 v 1080p. Toto je však náročnejšia hra a vyťažuje konzoly viac ako ich predošlé hry. Prepracovali v nej veľkú časť Paríža, do ulíc nahnali masívne davy, pridali plynulý prechod do množstva budov, to všetko im umožnil nový hardvér.
Čo sa týka rozlíšenia, to sa stanovuje v určitom čase vo vývojom cykle. Konkrétne pri Unity to bolo pred niekoľkými mesiacmi, odkedy sa venovali tomu, aby Unity zoptimalizovali na 900p s konzistentnými 30 fps. Čo je veľký úspech vzhľadom na to, že konzoly sú len rok staré. Síce hovorí, že si mohli dať cieľ na 1080p a aj 60 fps, ale dôležitejšie je zamerať zdroje, teda ľudí na prinesenie čo najlepšieho herného zážítku, z ktorého je rozlíšenie len jeden faktor.
V skratke, rozlíšenie nebolo znížené pre žiadnu platformu, bolo určené pri vývoji s ohľadom na vyťaženie hardvéru. Ubisoft však už predtým naznačil, že rozlíšenie nie je vytesané do kameňa a po dokončení hry, keď uvoľní ľudí z dokončovania dôležitejších častí hry sa naň môže znovu pozrieť.
Ak však chcete vyššie rozlíšenie, na to tu bude PC verzia.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 112
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 100
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 167
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














