FPS modul pre Star Citizen vyjde začiatkom budúceho roka |
Tím Cloud Imperium Games inšpirovali Counter-Strike, Arma či KillZone.
Zo Star Citizen sa vďaka desiatkam miliónov dolárov vyzbieraných v crowdfundingovej kampani stal obrovský projekt. Chris Roberts, otec celého projektu, sa preto rozhodol, že Star Citizen rozdelí na menšie kúsky, ktoré postupne uvoľní medzi hráčov a až neskôr ich pospája dohromady. Ako prvý prišiel na rad Hangár, neskôr Arena Commander a začiatkom budúceho roka by sa mala medzi priaznivcov dostať aj FPS časť. O tento modul sa pod Robertsovým dohľadom stará vyčlenený tím ľudí, pomenovaný Redacted. Viacero informácií o tomto module sme sa dnes dozvedeli vďaka účasti zástupcov nemenovaného vývojového tímu na IAMA evente na Reddit.
Jeden z vývojárov sa rozhodol načrtnúť, ako by malo raz vyzerať prepojenie lietania vo vesmíre a FPS režimu: „Som hráč zameraný na nenápadnosť a sólové akcie a našiel som vrak nedávno stroskotanej lode. Viem, že supy sa začnú zlietať už čoskoro, nájdem teda debnu a vleziem do nej. Nechám mrchožrútov, aby debnu naložili na svoju loď. Keď už som na ich lodi, môžem vyliezť von a trochu sa v sklade poobzerať po nejakých zaujímavých veciach. Potom môžem... A, vyskočiť z prechodovej komory a zavolať si odvoz, alebo B, dostať sa k motorom a spustiť samodeštrukciu, alebo C, loviť členov posádky jedného po druhom, alebo Z, supy by krabicu pred naložením preskenovali a potom zničili lodnými zbraňami spolu so mnou.“
Autori teda naznačili, že raz nás čakajú prestrelky priamo na palubách súkromných vesmírnych plavidiel, interakcia s vybavením a nákladom lode a nepozorované vniknutia a odchody. Star Citizen dostane aj systém krytia za prekážkami, podobný tomu vo Far Cry 3 a pokročilý systém zranení. Napríklad poranenie ľavej ruky nemusí mať na boj až taký veľký dopad, ak teda granáty hádžete pravou. Zranenie pravej ruky by teda naopak malo byť veľmi vážnym problémom.
FPS Modul bude obsahovať mnoho preddefinovaných herných módov, úrovní a scenárov, ktoré hráčov zoznámia s mechanikami tímových prestreliek. Nezabudlo sa na zaujímavé hračky ako hologramy, meče, osobné liečenie, štíty či pasce, ani na úpravy zbraní vrátane doplnkov a rôznych typov munície. Tím Redacted sa počas tvorby necháva inšpirovať titulmi Conter-Strike, Rainbow Six, Arma, Delta Force i KillZone.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|