Dragon Age: Inquisition mal mať pôvodne iba multiplayer |
Ak ste si mysleli, že multiplayer v novom Dragon Age je iba narýchlo zlepeným doplnkom, tak ste boli na veľkom omyle. Hra pre viac hráčov je základom hry.
Aj keď ešte nemáme hotovú recenziu Dragon Age: Inquisition, podľa zahraničných recenzií i ohlasov hráčov možno vytušiť, že Bioware opäť spravilo krok správnym smerom. Kontroverzný druhý diel zrejme vznikal v časovom prese a obmedzil sa na jedno mesto a pár okolitých oblastí, vopred pripraveného hlavného hrdinu a okrem súbojového systému toho veľa nového nepriniesol. DA: Inquisition možno nie je dokonalé, ale hráča stavia do čela inkvizície, dáva mu do rúk vlastný hrad a silnú organizáciu a pritom nezabúda na príbeh a boje. A ešte multiplayer... Popri desiatkach hodín strávených postupom v príbehu, budovaním sídla inkvizície a upevňovaním moci sa nemožno čudovať, že si ho všetci nechávajú až na koniec alebo celkom opomínajú, ako nechcený a zbytočný doplnok. Iróniou je, že to čo dnes poznáme ako Inquisition, začínalo ako čiste multiplayer hra z univerza Dragon Age.
Výkonný producent Mark Darrah v jednom rozhovore prezradil, že na multiplayer titule sa začalo pracovať ešte pred vydaním Dragon Age 2 a zároveň to bol prvý kontakt štúdia s Frostbite enginom. Možno aj kvôli pošramotenej povesti po DA2 boli plány prehodnotené a multiplayer bol vlastne doplnený o príbehovú kampaň. Môžeme očakávať, že Bioware sa ešte pokúsi opomínaný multiplayer dotlačiť do centra záujmu, pretože podľa Darraha je to prirodzený návrat ku koreňom RPG žánru. RPG predsa vzniklo na základe spoločenských hier ako Dungeons & Dragons, v ktorých boli hráči sediaci za jedným stolom nútení spolupracovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|