Upratovať byty po zavraždených je tvrdý chlebík |
V Do not cross budeme upratovať na najprofesionálnejšej úrovni, ale dostaneme sa aj k osobným veciam obetí, nájdeme doteraz neodhalené stopy a pokúsime sa z toho nezblázniť.
Do not cross je hra, v ktorej prevezmeme úlohu forenzného upratovača. Inými slovami, budeme upratovať miesta vrážd spáchaných tak násilne, že obyčajná upratovacia služba nedokáže (alebo nechce) odstrániť všetky "pozostatky". Táto práca nám však dá zároveň možnosť nazrieť do životov a posledných chvíľ obetí.
"Väčšina hier má v hlavnej úlohe hrdinu konfrontovaného s problémami, ktoré musí prekonať. Vydá sa teda na cestu boja proti svojim vnútorným démonom alebo čelí vonkajším nebezpečenstvám a nakoniec sa dostane do vytúženého cieľa. To je zavedený vzorec a len veľmi málo hier sa vydáva inou cestou. Do not cross sa ale bude točiť okolo pádu jeho protagonistu. Začína ako normálny jedinec, ale čím viac času trávi osamote s jeho prácou, tým viac ho fascinuje temnota. Táto zmena nezostane bez následkov a stane sa nosným pilierom príbehu," napísal o hre Tobias Frank, jeden z trojice autorov.
Hra má mať melancholickú atmosféru a unikátny prístup k podaniu príbehu. Veľa času strávime osamote v bytoch obetí, budeme mať možnosť prehliadnuť si ich osobné veci a možno si z útržkov poskladáme aj obrázok udalostí vedúcich k ich vražde, takže príbeh bude podaný nepriamo.
Do not cross bude mať najbližšie k point-and-click adventúre, ale nemieni sa držať zaužívaných pravidiel. Z pohľadu hernej náplne bude rozdelená na 3 časti. Prvou bude samotné upratovanie miesta činu riešené pomocou mini-hier, druhou zhromažďovanie stôp (kombinácia adventúrnych a puzzle prvkov) a treťou pokus o objasnenie zločinu pomocou skombinovania nahromadených stôp. Povinná je však vždy iba upratovacia časť, zvyšok je na nás.
Hra bude udržiavať pomalé tempo a aby sa hráč pohodlnejšie zžil s protagonistom, bude ovládanie optimalizované pre gamepady. Na vydanie si ale ešte nejaký čas počkáme, na autorov vraj ešte čaká 90 percent práce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Tobias Frank Štýl: Adventúra | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|