Bude Zaklínač 3 náročný ako Bloodborne a väčší ako Skyrim? |
Level dizajnér Divokého Honu má už dosť času na tweetovanie zaujímavostí o treťom Geraltovom hernom dobrodružstve.
HRY > NOVINKY >
Zaklínač 3: Divoký Hon je definitívne dokončený a posledné týždne čakania nebudú jednoduché. V CD Projekt RED sa samozrejme naďalej pracuje na prvých aktualizáciách a platených i neplatených DLC-čkach, no level dizajnér Miles Tost má v posledných dňoch dostatok času na tweetovanie a príležitostne prezradí aj nejakú perličku z hry.
- Zberatelia si prídu na svoje, kartová hra Gwent dostane aj fyzickú podobu, no predovšetkým poslúži ako mini-hra prerušujúca krvavé boje, lov a honbu za postupom v košatom príbehu. Geralt bude môcť získať vyše 140 hracích kariet a samozrejme si z nich zostaví vlastný hrací balíček a pokúsi sa obohrať protihráčov.
- Tost potvrdil, že z Geralta sa stane oveľa väčší zberateľ zbraní než v predchádzajúcich dieloch. Naučí sa bojovať s niekoľkými typmi mečov a nepohrdne ani inými zbraňami nablízko, kušami a bombami a lákavejšie bude aj používanie a vylepšovanie magických znamení.
- Kuše budú použiteľné na každý typ nepriateľa, mieriť nimi budeme sami a máme čakať pomerne dlhý dostrel.
- Nie každý dom je skutočný, ale "akože" obydlí je určite menej ako tých prístupných. Prístupný však ešte neznamená, že tam Geralta privítajú s otvorenou náručou.
- Jednou z prvých zverejnených informácií o zmenách v treťom Zaklínačovi bola zmienka o väčšom rozptyle náročností, aby hra zostala aj napriek rozlohe lokalít a rozvetvenosti príbehu dostupná aj hráčom nehľadajúcim ťažkú a dlhú výzvu. Tost potvrdil, že sa na tom nič nezmenilo a najnižšia náročnosť nebude žiadnou výzvou, iba príležitosťou užiť si príbeh. Ľudia so záujmom o plynulý priechod hrou si majú zvoliť nižšie obtiažnosti, najvyššie by pre niekoho mohli byť rovnako frustrujúce ako Bloodborne.
- V rovnakom čase sa autori pochválili, že mapa Divokého Honu bude mať približne o 20 percent väčšiu rozlohu ako Skyrim a na tom sa počas vývoja tiež nič nezmenilo, neubudol ani štvorcový meter. Navyše, ako sme sa dozvedeli minulý týždeň, jedno z platených DLC hru ešte rozšíri o kniežatstvo Toussaint ležiace v srdci Nilfgardského cisárstva.
- Nezabudlo sa ani na slabšie povahy. Dizajnér nevedel povedať, či sa dajú kompletne zakázať krvavé efekty, ale určite sa dajú zakázať brutálne zakončenia súbojov.
- CD Projekt využil aj pár špeciálnych nástrojov od Nvidie vrátane Nvidia HairWorks.
Spodný obrázok ukazuje "nadrogovaného" Geralta, ktorý to prehnal s elixírmi. Jeho vzhľad ovplyvní aj rastúca brada, CD Projekt však ponúkne zdarma na stiahnutie Beard-and-Hairstyle DLC, ktoré rast zastaví. Geralt tak zostane v podobe, ktorá hráčovi vyhovuje najviac. Strieborný meč sa opäť roztancuje 19. mája.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 62
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|