Hired Team Trial, je Unrealovská 3D akcia. Hra nemá žiadny príbeh a je to skôr len pôvodný unreal s novými mapami a trochu inou grafikou. V hre sa dostanete to nejakého virtuálneho programu ktorý ked prejdete stanete sa členom elitnej jednotky Hired Teamu. Program vás postupne bude prevádzať po bojových arénach kde v každej musíte mať stále väčšie scóre. Máte tam stále lepšie zbrane a silnejších nepriateľov. Sú to však len priemerný botovia, ktorý pôvodným unrealovským nejako nesiahajú ani po členky. Aspon podľa tých prvých pár levelov čo sa mi zatial chcelo hrať, kde nepriatelia často skákali proti stene, alebo aj keď ste na nich strielali len pobehovali hore dole... no nuda. Máp je v hre dokopy 31, niektoré sú pekné ine zase dosť ofláknuté, ale väčšinou sú dobre stavané na multiplayer. V hre máte samozrejme aj pôvodný unrealovský štýl multiplayeru kde si môžete vylistovať všetky aktívne internetové alebo aj lokálne servre.
Čo sa týka zbraní je to tiež bieda, nič nové, len klasická pištol s neobmedzeným počtom nábojov, odstrelovačka, sniperka, raketomet, granátomet atď...
Grafika v hre je pekná, ale už to nedosahuje dnešné štandarty ktoré som videl v Severance Blade of Darkness alebo geniálnom Undying. Človek by povedal že je to len horší mod na Unreala, napr. takému modu Strike Force to nesiaha ani po členky. Ešte čo som si v hre všimol že sa autori snažili orientovať viac na štýl Quake III (podobné zbraňové ikonky, podobné loadovanie levelov atď..)
Pár vecí sa mi ešte vôbec nepáčilo ako to že mi nešiel na Geforce MX bumpmapping, a ani ma nepotešilo padanie hry po každom prejdenom leveli. Ale to zase môžu byť chyby ovládačov na windows 2000, lebo som si akurát nové Detonatri 10.40 nainštaloval.