METAL FATIGUE

METAL FATIGUE

8.5

Dojmy

Metal Fatigue je nová 3D realtime stratégia od neznámej ( teda aspoň mne ) firmy ZONO. Jedná sa o klasickú realtime stratégiu typu postav základňu a znič nepriateľa. Takisto ako aj ostatné novodobé stratégie, aj Metal Fatigue pridáva isté inovatívne prvky, aby hra nebola jednotvárna, ako napríklad špeciálne úlohy typu nájsť objekt, chrániť jednotku a podobne....

Metal Fatigue však pridáva aj iné, istým spôsobom revolučné prvky. Tým prvým je, že okrem štandartných jednotiek, ako tanky, delostrelectvo, rocket launchery atď sa pridávajú Comboty. To sú špeciálne roboty, ktoré sú jednak omnoho silnejšie a väčšie ako všetky ostatné jednotky, ale ich hlavnou prednosťou je, že ich staviate sami. Môžte vybrať aké nohy, trup a ruky použijete ( ruky sú zvlášť ). Každá časť tela má niekoľko modifikácií ( bežný trup, raketový trup, prázdna ruka, ruka s katanou...) čím vzniká dosť kombinácií. ( tento prvok nie je až tak revolučný, bol k videniu v Alpha Centauri a aj v českej hre Signum ).

To čo Metal Fatigue naozaj odlišuje od bežných stratégií je prostredie - bojuje sa pod zemou, na zemi a nad zemou. V podzemí sú hlavne lávové jazierka - zdroj vašej energie ( alebo creditov, peňazí...). Na zemi bežne staviate základne a utočíte na nepriateľa. Vo vzduchu poletujú malé ostovčeky na ktorých sa oplatí stavať solárne panely.

Takéto rozdelenie dosť pomáha strategickej časti - do podzemia sa dá dostať tak, že drillerom postavíte výťah a vyvŕtate tunely. Tým sa dá pekne dostať pod nepriateľskú základňu a jednoducho premiesniť časť vojska za nepriateľov chrbát ( samozrejme, že počítač môže urobiť to isté ).

Energia je v tejto hre veľmi dôležitá. Používa sa takmer na všetko : opravy jednotiek, stavba budov a jednotiek. Druhou veličinou je tzv. manpower, alebo počet vašich mužov. Tých využijete ako posádku do Combotov. V hre môžte hrať za jednu z troch rodín, pričom každá ma samozrejme iné jednotky. Grafika hry je veľmi pekná a svižná. Aj na mojej starej TNT hra stíhala v 1024x768x16 bit v plných detailoch. Textúry krajinky sú veľmi detailné a pôsobia realistickým dojmom. Krajina je veľmi plastická, sú tam mnohé architektonické prvky, ako napríklad zrúcaniny alebo sopky a útesy. Kamera je samozrejme prispôsobiteľná, dá sa otáčať, naklánať a približovať.AI nepriateľov je na bežnej úrovni, nepriateľ stavia, taží, útočí a stavia combotov....

     





napísal guco 22.4.2000
Páči sa mi!
8.5
METAL FATIGUE

Zaradené pod: ati


Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (10)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19928)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk