EYETOY: ASTRO ZOO / MONSTER RUMBLE

EYETOY: ASTRO ZOO / MONSTER RUMBLE

Objavenie kúzla párty hier je ako nájsť skutočný poklad. Objavte s nami dva nové prírastky.

Recenzia na PS2 verziu

Objavenie kúzla párty hier je ako nájsť skutočný poklad. Je to objavovanie neznámych chutí, o ktorých ste len z diaľky počuli, ale báli ste sa ich z dôvodu podráždenia zažívacieho traktu vyskúšať. Je to objavovanie nových vôní dráždiacich vnemové zmysly, provokujúc myseľ, aby sa odviazala tak ako nikdy predtým a to v spoločnosti slušných ľudí! Je to objavovanie zákutí vlastnej osobnosti, je to získanie nových skúseností ako strhnúť dav pred jedným televízorom, potlačenie vlastných predsudkov, nekontrolovateľný príliv zábavy.

Párty hry možno považovať aj za drogu, ak sa pochopiteľne nachádzajú v ich ideálnom prostredí naplnenom ideálnymi ľuďmi. Je to vlastne aj jediný faktor, kedy párty hra funguje ako hodinky a odovzdáva presne to, čo si autori zaumienili odovzdať prostredníctvom gameplayu. Závislosť na tejto droge plynie hlavne zo sociálneho charakteru, spoznávania, eufórie, osobných inzultácií a hromadnej zábavy v spoločnosti dobrých ľudí. Aj preto si na ďalšiu párty naordinujete okrem tekutín v skle do zálohy aj nejakú tú párty hru.

Je prísne zakázané: hrať párty hry sólo, hrať ich s vedomím neprekonateľného znalca, pretože hrozí, že váš sociálny status preborníka skončí v kúte a nik o vás už nezakopne. Ďalej hrať ich na silu, na silu sa baviť, pod vplyvom (čohokoľvek) vykrikovať na spolupáchateľov nevhodné slová a ukazovať oplzlé gestá, fyzicky alebo slovne inzultovať spoluhráčov s vyšším skóre a vysmievať sa tým s najnižším.

Teraz, keď poznáte základné pravidlá párty hier, môžeme pristúpiť k rozboru dvojice, ktorá je viac menej určená pre mladšie publikum, to však neznamená, že sa pri týchto hrách nezabavia aj starí capy.

EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Po novom si môžete vytvoriť postavičku podľa vášho gusta.
EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Niektoré disciplíny sú zábavné, iné budete hrať z povinnosti.
EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Minihry sú zamerané na pamäť, postreh, reflexy.

Buzz! Junior: Monster Rumble
hodnotenie: 7/10

Zábavu nemožno zmerať žiadnym objektívnym spôsobom, aby reflektoval nadšenie všetkých, ktorí s vami zdieľali poslednú hodinu hádaním sa o to, kto bude teraz ovládať príšerky v Buzz! Junior: Monster Rumble. Neexistuje jednoznačný výsledok, ktorí vám povie, že toto je hra, ktorú ste roky hľadali. Existuje však jeden zaručený recept, ako danú párty hru odskúšať v ideálnom prostredí. Tradičných figurantov vymeniť za deti a pokúsiť sa 25 minihier zdolávať v spoločnosti najmenších.

Hra cieľovej skupine odovzdá najviac, hry zo série Buzz Junior však zabavia každého bez ohľadu na vek, otázkou je, na ako dlho a ako často. Výhodou Monster Rumble je kompletná česká lokalizácia. Komentár počas hrania povzbudzuje k lepším výkonom, hlási aktuálny priebeh minihry, robí si posmech motivačným spôsobom, aby bolo výsledné skóre čo najvyrovnanejšie a snaha získať body čo najintenzívnejšia. V hre nenájdete žiaden text, takže orientácia vďaka nahovorenej každej voľbe v menu je prístupná aj deťom. Dabing je výbonrý, nie však excelentný, občas netrafí správne názov hry, inokedy vyká namiesto tykania a oproti zvukom v hre je príliš tichý a nedá sa upraviť.

Základom je opäť hra pre štyroch hráčov, snažiacich sa vyhrať v každej z 25 minihier. Tentoraz počet klesol takmer na polovicu, čo ovplyvňuje priamo trvanlivosť. Ukážkovo spracované disciplíny nehýria originalitou, viaceré sa opakujú, vychádzajú však z herného prostredia príšeriek a to ich robí o to zábavnejšie. Minihry v rôznych dĺžkach preveria váš postreh, reflexy, zručnosť, ale aj zákernosť, ak sa chcete pomstiť druhému za to, že vám zjedol Horalku.

Budete pretekať na sudoch v kanáloch, hrať tekvicový baseball, počítať objekty vo formaldehyde, vyzliekať múmiu, nafukovať žuvačku, preťahovať sa s chobotnicou, skúšať pexeso tenis, kradnúť si navzájom poklady a iné. Minihry sa dajú odohrať v krátkej, strednej a veľkej hre, dokonca si z nich môžete zostaviť vlastný mix a potom si zahrať len tie najobľúbenejšie. Ovládače (bzučiaky) padnú do ruky každému a každý veľmi rýchlo pochopí kvízové ovládanie. Farby na tlačítkach zodpovedajú tým na obrazovke, navyše komentár dokonale predstaví minihru pred jej hraním.

Buzz! Junior: Monster Rumble je okamžitá zábava pre najmenších. Výborná lokalizácia zaručí, že ak necháte deti samé pred televízorom, nebudú potrebovať vašu pomoc pri vysvetľovaní, o čo v ktorej minihre ide. Ak je Monster Rumble vašou prvou Buzz hrou, pripočítajte si jeden bodík k výslednému hodnoteniu.

EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Kiežby umývanie okien bolo jednoduchšie.
EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Ešte raktový pohon a zebra môže štartovať.
EyeToy: Astro Zoo / Monster Rumble

Nová forma interakcie je stále príťažlivá.

EyeToy: Astro Zoo
hodnotenie: 7/10

Orbitálna zoologická záhrada je hore nohami! Meteor, ktorý preletel v blízkosti Astro Zoo, pripravil správcom mnohé prekvapenia. A tak so zmrazenými králikmi, hladnými veveričkami, špinavými priezormi, vystresovanými medveďmi, uväznenými losmi prichádzate na pomoc vy. EyeToy: Astro Zoo predstavuje odrazový mostík, vaše deti môžu objaviť úplne nový svet, v ktorom vlastnými pohybmi aktivujú spínače, kŕmia zvieratká, rozbíjajú ľadové kocky atď.

Astro Zoo je rozdelená na štyri tematické okruhy, každý ponúka sedem minihier previazaných na dané klimatické prostredie. Vo vodnom svete budete žralokovi pomáhať s trávením, v trópoch sa pobavíte s vyťahovaním vesmírneho odpadu zo žalúdkov hadov, v lese pomôžete veveričke nazbierať dostatok žaluďov a v takom arktickom prostredí si zacvičíte s ľadovým medveďom. Za rýchle splnenie úlohy alebo ak nespravíte ani jednu chybičku, získate špeciálnu odmenu a budete o krok bližšie k bonusovej úlohe.

Minihry nie sú odstupňované podľa obtiažnosti a je vysoko pravdepodobné, že niektoré potrápia aj dospelých. Také umývanie okien alebo naháňanie krokodíla po stanici je zaberačka pre všetky ruky a svaly. Pri intenzívnom hraní môže dôjsť aj k svalovej horúčke. Malá rozcvička nie je na smiech, ale v tomto prípade prevencia. Deti však táto informácia trápiť nemusí, im bude stačiť, že sa budú blázniť a vidieť samé seba v televízore. Na nejaké odomykanie skrytých minihier v štýle WarioWare (vieme si predstaviť čisto iba takúto kompiláciu pre kameru EyeToy) ani nepomyslia.

EyeToy: Astro Zoo si môžu zahrať najviac dvaja hráči, pričom sa pred televízorom po každej minihre striedajú. Vďaka príjemnej českej lokalizácii predstavuje Astro Zoo ideálny vstup pre deti a najmenších do inej dimenzie hrania. Náplň minihier ich rozblázni do žerava, ako ich potom v nastavenom tempe zastavíte, na to musíte prísť sami.

napísal spacejunker 24.1.2008
EYETOY: ASTRO ZOO / MONSTER RUMBLE

|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)