PIKOŠKY HERNÉHO BIZNISU

PIKOŠKY HERNÉHO BIZNISU

Emócie, ľudské príbehy, heroické výkony, slzy a mapovanie tých najutajovanejších noviniek.

Článok

V pravidelnom magazíne, kde monitorujeme šokujúce informácie zo zákulisia, intrigy herných zasvätencov a celebrít, ale aj novinky z hernej scény a najnovší hardvér, je tu opäť. A opäť nebudú chýbať emócie, ľudské príbehy, heroické výkony a slzy. Mapovanie tých najutajovanejších správ a prešľapy herných vývojárov začínajú práve teraz a vy musíte byť pri tom!

Vesmírní Lidé

Známy predstaviteľ sekty slobodného združenia Vesmírní Lidé pán Ivo Benda na svojej poslednej prednáške „Černé ješterky medzi námi“ predstavil svoju novú hru nesúcu rovnaký názov ako jeho združenie a krátko sa o nej tiež rozhovoril. Vznik hry komentoval so slovami, že chce šíriť božie slovo aj medzi deťmi a mládežou, z ktorých zatiaľ nevytĺkol ani cent a tiež v nej upozorňuje na čipovú totalitu a nadvládu čiernych jašteríc na Zemi.

Pikošky herného biznisu
K nám do redakcie sa dostalo malé preview a vyzerá to celkom nádejne. Hlavnými nepriateľmi sú zelené jašterice a vašou úlohou je nájsť všetkých zajatcov pripútaných ku kolom, rozpáliť v nich čip a tak ich zachrániť. Všetkých zajatcov v preview predstavovali nahé blond ženy, ktorým ste v krátkej mini hre museli násilnou súložou roztaviť čip v hlave, načo síce rukojemníčka zomrela, ale od čipovej totality ste ju zachránili.

Hlavný hrdina sa ponáša na samotného vodcu a jeho verným pomocníkom má byť slniečko, ktoré zároveň slúži ako automatický štít aj obranná veža. V niektorých momentoch sa nabije Aštar-o-meter a postava sa tak bude môcť zmeniť na Aštara Šerana s nadľudskými schopnosťami. Zabíjanie jašteríc je zobrazené brutálnym spôsobom, čakajte veľa krvi, obnažených vnútorných orgánov a čriev. Hra bude prístupná deťom od 6 rokov.

Tesco game

Pikošky herného biznisu
Spoločnosť so sieťou hypermarketov už na prázdniny chystá veľkú reklamnú kampaň na svoju novú hru, ktorej názov zatiaľ zostáva v utajení. Hlavnou postavou je údržbár, ktorý môže pripomínať inú známu postavičku a v sérii 998 levelov má za úlohu zbierať valentínske pohľadnice, v čom mu bránia nepriatelia ako droidi, nahnevaná dôchodkyňa alebo počierni vreckári.

Tesco mieni dávať diskety po desiatich úrovniach do svojich produktov (samozrejme do vnútra a nie do všetkých, aby to bolo prekvapenie a vzrušenie z hľadania) ako cereálie, mäso po záruke alebo pudingy a tým tak podporiť predajnosť vlastných produktov. Prvý hráč, ktorý nazbiera a prejde všetky úrovne, vyhrá horský bicykel Ukraina.

Ako malý darček sme si pre vás pripravili vystrihovačku Teskobusu, ktorá vám určite skráti čakanie.

Náboženské rozkoly Pongistov a Pongerov

Pikošky herného biznisu
Nové nezhody zasiahli oba religiózne tábory Pongerov a Pongistov. Len nedávno udelil Vatikán zelenú Pongistom a ich sektu uznal za náboženstvo a už tu máme nových odpadlíkov odštiepených z tejto pôvodnej sekty. Obidva tábory uctievajú hru Pong ako dielo božie a hlavných hrdinov (Saint Sticks) ako svojich spasiteľov. Toto náboženstvo sa vyvinulo pôvodne zo Stickologizmu a pôvodní zástanci verili, že ich v prípade núdze príde zachrániť kozmický koráb, čakajúci na našej orbite.

Nová frakcia Pongerov sa odštiepila, pretože nedokázali akceptovať tzv. svätú pravdu Pongistov, že pohľad na svätú hru Pong je zboku. Odpadlíci tvrdia, že pohľad na hru je z vrchu, čo argumentujú tým, že stredová čiara by sa v prípade tvrdení Pongistov stávala stenou a svätá loptička by sa tak po odpale a kontakte musela zákonite odraziť naspäť.

Pongisti s hlavným predstaviteľom a zakladateľom Stickologizmu Alfonzom Pongiewskim toto tvrdenie pokladajú za rúhanie a kacírstvo a všetkých inak zmýšľajúcich členov exkomunikovali s komentárom, že nikto nebude rušiť dvadsaťročné dogmy a títo heretici by mali skončiť na hranici.

Sony Multitap Turbo

Pikošky herného biznisu
Sony skáče rovnými nohami do MMHG, čo je nová skratka pre Massive Multiplayer Home Games. Čo to znamená? Zábavu až pre 32 hráčov, no nie po internete, ale pekne v kľude rodiny a domova! Čakáte veľkú párty, ale chcete, aby mohli hrať všetci naraz? Nie je problém. Nový MultiTap Turbo to hravo vyrieši. Menším problémom môžu byť azda rozmery samotného zariadenia, tiež zdroja s neštandardnou veľkosťou voltážou 333.5V (na obrázku 1:1 voči PS3) a tiež, že Sony použilo staršie rozhranie ešte z PS2 (pravdepodobne tlak ako v prípade vrátenia sa k vibráciám).

Ak by vám bolo 32 rozbočení málo, zariadenie je kompatibilné aj so starším Dual MultiTapom a môže hrať naraz teda až 33 ľudí! (jedno rozhranie totiž používa MultiTap Turbo ako pripojenie Dual MultiTapu). Odporúčaná veľkosť uhlopriečky monitora alebo televízora pri 33 hráčoch je 18 metrov.

Lips konečne po česky a slovensky

Pikošky herného biznisu
Microsoft sa konečne podvolil prosbám niekoľkých desiatok fanúšikov a už tieto Vianoce by mal priniesť pre česko-slovenský trh novú verziu obľúbenej karaoke hry Lips. Celý playlist bude samozrejme pozostávať len z tých najlepších československých piesní a dovedna by ich malo byť vyše dvadsať.

Bohužiaľ však pôvodní protagonisti nedovolili publikovať ich klipy a tak za nich Microsoft našiel náhradu v trocha menej známych interprétoch. Texty piesní a aj práva na prespievanie vlastnia nahrávacie spoločnosti a s ich získaním MS problém nemal. Programovanie bolo zverené ich novej indickej akvizícii, konkrétne skupine Bombaj Boys, ktorá nám dokonca pri ich návšteve v štúdiu poskytla video z ranej beta verzie Lips Czehoslovagia (názov je len pracovný a môže sa ešte zmeniť).

A aké pesničky si zaspievame? Gizela Oňová – Do It (Maduar), Robo Kazík – Dáva mi (Kontrafakt), Lapšanka – Malá Žužu (Horkýže Slíže), Zľatuľka – Je to vo hviezdach (Team) a mnohé iné. Hra bude bundlovaná s mikrofónom značky Emgeton z rady „Žuť znamená žiť!“ a tiež s praktickou páskou do auta so všetkými hitmi ako darčekom. Naladiť sa môže už teraz malým sneakpeak videom, ktoré uvidíte len u nás!

Little Tortila Boy

Pikošky herného biznisu
Hviezda strieborného plátna a guvernér v jednej osobe Arnold Schwarzenegger je späť a nechal sa tento raz zlákať na zaujímavú ponuku o verné stvárnenie predlohy Dievčatko so zápalkami od H.C. Andersena. Ide samozrejme o hernú adaptáciu, ktorú dostalo pod svoje krídla štúdio Rockstar (GTA, Bully, Manhunt).

Arnold výber štúdia sám odobril a komentoval, že „Jedine Rockstar dokáže uveriteľne preniesť krehký príbeh mladého chudobného chlapca aj pre malého diváka,“ Little Tortila Boy nie je priamou adaptáciou, ale len voľne inšpirovaným pokračovaním o mladom bezdomovcovi, ktorý sa živí predajom tortíl na rohu ulice. Rockstar použije svoj nový engine Graphical Rockstar Continuum (GRC) a pre umelú inteligenciu nasadia experimentálny program Biomorphical Latency Behavior (BLB).

Všetko bude okorenené vnorenými hranými prestrihovými scénami, ktoré by mali dosahovať dĺžku neuveriteľných 6 hodín so samotným akčným hrdinom ako malým tortila chlapcom. Grafický engine je podľa vyhlásenia Rockstar na takej úrovni, že takmer nepostrehneme prechody medzi filmovými sekvenciami a hrou samotnou a tiež sľubujú minimálnu hrateľnosť na sedem hodín (vrátane prestrihov, ktoré sa nedajú preskakovať). Opäť vám ponúkame vo svetovej exkluzivite trailer z hrania, ktorý si nenechajte ujsť!

Telegraf

- Zákulisný informátor uvádza, že pripravovaný Duke Nukem pre PSP je vlastne pôvodný a desaťročie odkladaný Duke Nukem Forever.
- Square Enix plánuje premenovať sériu Final Fantasy na Neverending Fantasy.
- Luník IX Team plánuje prerobiť klasiku od Shakespeara pod názvom Róm a Júlia. Systém hry by mal byť podobný Simsom a pôjde o vybielenie hradu za čo najkratší čas, zháňanie medených drôtov a zaobstaranie si čo najväčšieho potomstva so sestrou Júliou.
- Xbox Live Gold bude mať upravenú cenu (9,95 €/mesiac), no pribudne platené Live Platinum (29,95 €/mesiac). S klasickým Silver (malo by zostať stále zdarma, no MS sa ešte nerozhodol) kontom sa už len pripojíte na internet, aby mohol MS skontrolovať, či hráte legálne kópie, Gold preberie úlohu Silver a Platinum zasa možnosti Gold.
- Nvidia ponúkne koncom mesiaca novú sadu VGA kariet na báze starších grafík 88xx. Celkovo do konca roka plánuje ešte 48 verzií a tá najsilnejšia ponesie názov nVidia 8800 Dual GTX2 Turbo GTS 768 X330.
- 25. júla 2009 sa uskutoční oslava guľatín Sectoru a zároveň aj výstava v priestoroch Incheby. Na ploche takmer 2 km štvorcových sa predstavia známe osobnosti a vývojári herného priemyslu, ale stretnete aj celebrity zo Sectoru, ktorých sa možno budete môcť aj dotknúť alebo vám len umožnia položiť na nich svoj špinavý nehodný zrak. Po dvadsiatej tretej je pripravený VIP večierok pre fanúšikov a zároveň sa bude konať lynčovanie bezvercov a notorických sťažovateľov.

napísal fendi 1.4.2009
PIKOŠKY HERNÉHO BIZNISU

|Svet, ukrajina, vojny ... (19666)