Nvidia bude postupne spúšťať ďalšie raytracingové updaty pre hry

pridal saver 14.11.2018 o 19:32 PC
Nvidia bude postupne spúšťať ďalšie raytracingové updaty pre hry

Nvidia po dnešnom update pre Battlefield V naplánovala ďalšie dva updaty, pričom ďalší príde už zajtra.

- vo štvrtok 15.11. príde update pre Final Fantasy XV s podporou DLSS
- v pondelok 19.11. príde update pre Wolfenstein II: The New Colossus, ktorý pridá Nvidia Adaptive Shading

Final Fantasy XV pridáva už predstavenú DLSS možnosť, teda Deep Learning Super-Sampling nahrádzajúci TAA vo vyššej kvalite, ktorý ponúkne na AI postavený antialiasing. Pričom v základnom nastavení takmer bez straty kvality upscaluje 1440p obraz na 4K, vo vyššom nastavení 4K obraz kvalitne vyhladzuje bez upscalovania.

Wolfenstein pre zmenu zapracoval Nvidia Adaptívne Shadre. Pri nich sa dá nadefinovať, ktoré shadre v prostredí sa majú prepočítavať rýchlejšie a ktoré stačí len občas. Umožní to zvýšiť výkon. Napríklad statické časti scény nepotrebujú neustále prepočítavanie.

Viac nájdete na www.nvidia.com



Nvidia bude postupne spúšťať ďalšie raytracingové updaty pre hry
Páči sa mi! (+1)

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (0)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (1)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20229)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk