Advertisement

Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

pridal saver 20.11.2018 o 15:43
Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

Digital Foundry veľmi pekne analyzuje celú parádnu grafiku Battlefieldu V a zároveň vysvetľujú aj raytracing a jeho aplikovanie v hre. Približujú zmeny nastavení raytracingu ako pri nastaveniach, tak aj pri mapách. Majú informácie priamo od vývojárov a teda sú to veci, ktoré doteraz neboli zverejnené. Zároveň hovoria aj to čo sa do budúcnosti bude vylepšovať, keďže zatiaľ ide o len úvodnú implementáciu.    

Príchod raytracingu v Battlefield V prirovnávajú k príchodu Quake alebo Crysis. Kde tiež maximálne detaily neboli hneď možné.

Video pekne ukazuje, ale v článku nájdete viac detailov a aj interview s autormi.




Páči sa mi! (+3)

PC
PS4
Xbox One

Vývoj: EA / DICE
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 20. november 2018
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#109


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Ps4 temy (1)
Priatelia PS-kari, ktori kupujete temy na PS4, pot...
| Division 2 alpha test uz tento... (1)
This Technical Alpha will take place from December...
| Zvláštny zvuk z cpu (5)
Ahoj - ktokoľvek sa k tomuto dostane. Nedávno som ...
| Herné kreslo/stolička (13)
Zdravím, má niekto skúsenosti s kúpou hernej stoli...
| Umiestnenie radiatora (14)
Zdravim ludia, upgradoval som trosku bednu s no...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk