Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

pridal saver 20.11.2018 o 15:43
Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

Digital Foundry veľmi pekne analyzuje celú parádnu grafiku Battlefieldu V a zároveň vysvetľujú aj raytracing a jeho aplikovanie v hre. Približujú zmeny nastavení raytracingu ako pri nastaveniach, tak aj pri mapách. Majú informácie priamo od vývojárov a teda sú to veci, ktoré doteraz neboli zverejnené. Zároveň hovoria aj to čo sa do budúcnosti bude vylepšovať, keďže zatiaľ ide o len úvodnú implementáciu.    

Príchod raytracingu v Battlefield V prirovnávajú k príchodu Quake alebo Crysis. Kde tiež maximálne detaily neboli hneď možné.

Video pekne ukazuje, ale v článku nájdete viac detailov a aj interview s autormi.




Páči sa mi! (+3)

PC
PS4
Xbox One

Vývoj: EA / DICE
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 20. november 2018
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#111


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Predám alebo vymením steam kód... (3)
Shadow Tactics Jets´n´Guns GOLD Loot Hunter Min...
| Nvidia gtx 1060 - 1160? (4)
Donedávna som mal EVGA gtx 1060 6GB, no dal som ju...
| Metro 2035 a bioshock (5)
Ahojte. Vedel by mi niekto povedať či sa mi oplatí...
| Herné bezdrôtové sluchátka - a... (2)
Ahojte hráči, už 2 týždne dumem, ktoré z týchto dv...
| Skúsenosti s dxracer kreslami (4)
Zvažujem kúpu DXracer z tej formula série alebo vy...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk