Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V |
pridal saver 20.11.2018 o 15:43
Digital Foundry veľmi pekne analyzuje celú parádnu grafiku Battlefieldu V a zároveň vysvetľujú aj raytracing a jeho aplikovanie v hre. Približujú zmeny nastavení raytracingu ako pri nastaveniach, tak aj pri mapách. Majú informácie priamo od vývojárov a teda sú to veci, ktoré doteraz neboli zverejnené. Zároveň hovoria aj to čo sa do budúcnosti bude vylepšovať, keďže zatiaľ ide o len úvodnú implementáciu.
Príchod raytracingu v Battlefield V prirovnávajú k príchodu Quake alebo Crysis. Kde tiež maximálne detaily neboli hneď možné.
Video pekne ukazuje, ale v článku nájdete viac detailov a aj interview s autormi.
Páči sa mi! (+3)
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|