Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

pridal saver 20.11.2018 o 15:43
Analýza grafiky a raytracingu v Battlefielde V

Digital Foundry veľmi pekne analyzuje celú parádnu grafiku Battlefieldu V a zároveň vysvetľujú aj raytracing a jeho aplikovanie v hre. Približujú zmeny nastavení raytracingu ako pri nastaveniach, tak aj pri mapách. Majú informácie priamo od vývojárov a teda sú to veci, ktoré doteraz neboli zverejnené. Zároveň hovoria aj to čo sa do budúcnosti bude vylepšovať, keďže zatiaľ ide o len úvodnú implementáciu.    

Príchod raytracingu v Battlefield V prirovnávajú k príchodu Quake alebo Crysis. Kde tiež maximálne detaily neboli hneď možné.

Video pekne ukazuje, ale v článku nájdete viac detailov a aj interview s autormi.




Páči sa mi! (+3)

PC
PS4
Xbox One

Vývoj: EA / DICE
Štýl: Akcia / Multiplayer
Dátum vydania: 20. november 2018
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#114


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Epic store orange (1)
Nedavno som zistil ze mi nefunguje epic store laun...
| Nba 2k18 hľadám spoluhráčov na... (1)
Nazdar, som 91 PF rebounding athletic finisher a h...
| Aku hru si planujete alebo by ... (3)
Sem piate vase vysnene hry...
| Ake hry teraz hrate ??? (4)
Sem piste ake hry teraz hrate :)))...
| Aky typ platformy preferujete ... (1)
Sem piste na akej platforme sa hrate :)))...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk