Unity už na Xbox One podporuje DX12

pridal saver 27.12.2018 o 21:29
Unity už na Xbox One podporuje DX12

Už aj malí vývojári pracujúci na Unity engine budú môcť používať na Xbox One DX12 API. Engine ho už pridal do ponuky a postupne ho budú autori vylepšovať a doťahovať. 

DX12 na Xbox One zníži overhead a lepšie využije viac jadier. V ukážkovej scéne Unity engine na Xbox One X v 1440p scéne zvýšil výkon o 8%. Spolu s tým DX12 prináša na Xbox One natívne grafické joby, ktoré rovnako ušetria CPU výkon a pridávajú aj Async Compute.

DX11 zatiaľ v engine ostáva, ale len na blízku budúcnosť. 

Viac nájdete na blogs.unity3d.com



Páči sa mi! (+5)

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#110


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Prakticka utilitka na ovladani... (1)
ClickMonitorDDC, umoznuje nastavenie kontrastu, ja...
| Problém so sluchadlami (5)
Zdravím, dnes som si robil poriadok v počítači vše...
| Renderovanie cez sony vegas mo... (2)
mam dotaz ohladom renderovania cez progeam sony ve...
| Hladam hru neviem nazov pls po... (7)
čavte prosim vás hladam jednu hru ale zabudol som ...
| Zaklínač dlhovekosť (4)
Nazdarek zisťoval som len tak pre zaujímavosť nieč...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk