PRIHLÁS

Nvidia pripravuje aj TXAA s raytracingom

pridal saver 15.2.2019 o 7:05

Zatiaľ čo Nvidia s DLSS nahrádza TXAA, teda temporalny antialiasing, má aj druhú metódu vylepšenia obrazu, ktorú budú predstavovať na GDC.  V nej TXAA pomocou raytracing funkcii. Odstráni sa tak rozmazanie a aj artefakty. Kvalita sa priblíži k 16x super samplingu so zachovaním rýchlosti.

Viac nájdete na schedule.gdconf.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|3d tlač a všetko okolo (33)
Ahojte. Pred pár rokmi som založil vlákno na túto ...
|Pc pre kamosa 1100-1200€ (18)
Ahojte. Kamos si chce kupit pc a dat si ho poskl...
|Steam deck oled - neustále akt... (0)
Zdar chcem sa spýtať, či nemá niekto podobnú skúse...
|Nintendo switch - zrusenie vir... (0)
Ahojte, kto ste patchovali konzolu, tak sa vam ...
|Predam bayonettu 1 na nintendo... (1)
Mal som k Bayo 2 kod pre bayonettu 1, mam to prejd...
|Must see (41787)
Su veci ktore sa slovami opisat nedaju a preto pat...
|Serialy (16917)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Sector hraje ... (125532)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (62774)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Filmy filmy filmy film... (47238)
O filmoch. Hádam chápete....
|Svet, ukrajina, vojny ... (39006)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk