WARHAMMER 40,000: INQUISITOR - MARTYR

WARHAMMER 40,000: INQUISITOR - MARTYR

Rozhovor o jedinej akčnej RPG z Warhammeru

Interview

Nová hra od maďarského štúdia Neocore Games bola ohlásená ešte v roku 2015. Oznámenie autori spojili s Gamescomom, kde sme sa s nimi stretli. Nasledovalo druhé stretnutie v ďalšom roku, kde už tvorcovia obšírnejšie opisovali herné možnosti. Ani tento rok sme tradíciu neporušili a do stánku Neocore Games sme zavítali opäť. Autori prezentovali  Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr už vo verzii, ktorá je v súčasnosti dostupná na Steame v Early Access, takže ak máte radi svet Warhammer 40,000, môžete si svoju zbierku hier rozšíriť o ďalší titul. Hra ponúka masívny svet plný zaujímavých prostredí, nepriateľov a možností.

Ďalšie stretnutie s vývojármi sme ale tentokrát spracovali trochu inak. Scenáristovi a príbehovému dizajnérovi hry Viktorovi Juhaszovi sme položili niekoľko otázok a teraz vám prinášame jeho odpovede. Celý rozhovor si môžete štandardne prečítať v textovej podobe, no taktiež aj pozrieť vo video verzii. Ak vám angličtina robí problém, nezabudnite si pri videu zapnúť titulky, v prípade, ak sa nezobrazia automaticky.

Mohli by ste sa nám na úvod v krátkosti predstaviť?

Ahoj, moje meno je Viktor, Viktor Juhasz a som scenárista a príbehový dizajnér v maďarskom štúdiu Neocore Games. Pracujeme na hre Warhammer 40,000: Martyr, ktorá je akčnou RPG v otvorenom svete.

Koľko ľudí sa momentálne podieľa na vývoji hry?

V súčasnosti približne 50 až 60.

Prečo ste sa rozhodli vytvoriť hru vo svete Warhammer 40,000?

Sme veľkí fanúšikovia Warhammer 40,000 univerza a pred niekoľkými rokmi sme si uvedomili, že neexistuje žiadna akčná RPG v tomto svete. No a keďže máme skúsenosti s týmto žánrom vďaka sérii The Incredible Adventures of Van Helsing, mysleli sme si, že sa na vývoj takejto hry hodíme. Našťastie si to mysleli aj v Games Workshop.

Na Gamescome sme sa stretli aj minulý rok. Ako sa hra odvtedy zmenila?

Máme množstvo noviniek, ktoré môžeme ukázať. Základ je rovnaký, no teraz máme Star map, čo je vlastne HUB všetkých vašich aktivít. Máme množstvo nových misií, taktiež nové typy terénu s rôznymi variantmi, ako napríklad Snowy Island, množstvo nových máp. Ďalej máme dve hlavné triedy a dve podtriedy pre každú z nich, takže je teraz v hre množstvo veľmi dôležitých detailov. Vo februári sme navyše spustili financovanie s prístupom do alfa verzie hry, čo znamená, že hru už odvtedy hrá niekoľko tisíc hráčov, od ktorých sme dostali spätnú väzbu, ktorú sa snažíme zapracovať do hry. Budúci týždeň však spustíme Early Access, takže v blízkej budúcnosti očakávame ešte väčšiu spätnú väzbu hráčov (ten je už spustený, pozn. red.).

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr

Čo by ste nám vedeli povedať o možnostiach vylepšovania schopností postáv?

V hre máme dva stromy schopností postáv - aktívne a pasívne. Aktívne sú vždy prepojené so zbraňami, čo znamená, že ak si zmeníte výzbroj, zmeníte aj vaše schopnosti. Sú tu však špecifické zbrane pre špecifické triedy, čo znamená, že sú tu bežné zbrane, ktoré môžu využiť všetky triedy, ale taktiež ďalšie, ktoré sú exkluzívne pre danú triedu. Teda vaše schopnosti zbraní môžu byť exkluzívne pre vašu postavu, pričom pasívne sú taktiež exkluzívne pre konkrétnu postavu.

Môžu si hráči v hre upravovať zbrane či vzhľad postáv?

Môžete si upravovať vzhľad postavy. V hre bude niečo ako editor armády, takže si môžete doladiť postavu v štýle stolnej hry Warhammer 40,000. Zbrane sa upravovať nedajú, no môžete si vyrábať vlastné predmety.

Je možné hrať v kooperácii aj lokálne, alebo hra podporuje iba online kooperáciu?

Vždy je iba online po sieti.

Aký vplyv má kooperácia na hrateľnosť? Pri hre viacerých hráčov je obťažnosť vyššia?

Nie. Ak hráte v kooperácii, vždy hráte na rovnakej obťažnosti, no v hre sú určité zóny, v ktorých je obťažnosť vyššia. Takže ak do nich pôjdete sami, zistíte, že sa cez ne asi nedostanete. Ak teda zavoláte napríklad vašich priateľov, bude to rovnako náročné, no budete mať väčšiu šancu splniť danú úlohu.

Pri hre v kooperácii sa hráči musia pripraviť na nejaké zmeny v získavaní skúseností?

Body skúsenosti získavate sami, pre vašu postavu.

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr

V pláne máte taktiež verziu pre konzoly. Majitelia Xbox One X a PS4 Pro môžu očakávať nejaké vylepšenia?

Toto celkom nezapadá do toho, čo mám na starosti, no myslím si, že áno, no nie som si istý.

Ako hru plánujete podporovať po vydaní?

Hru budeme podporovať dlhý čas, pretože plánujeme expandovať naše univerzum - sandbox - dlhú dobu. Prinášať budeme aj aktualizácie s bezplatným obsahom, ako napríklad nové typy nepriateľov, nové príbehy. Tieto teda budú zadarmo, no taktiež budeme vydávať DLC rozšírenia ako obvykle.

Aká dlhá je kampaň pre jedného hráča? Môžu sa k nej hráči po dokončení vrátiť?

Kampaň pre jedného hráča je časťou otvoreného sveta, takže sú tam singleplayer misie, do ktorých sa môžete pustiť. Je ťažké povedať presné číslo. Povedal by som, že hernou dobou sa vyrovnajú priemernej kampani v akčnej RPG, ale s ďalšími stovkami hodín hry v otvorenom prostredí.

Ďakujeme za rozhovor.


napísal play3man 13.9.2017
Páči sa mi!
WARHAMMER 40,000: INQUISITOR - MARTYR


Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (33)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18423)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk