Ghost of Tsushima

n/a
Ohodnotiť
Štýl hry: Akčná adventúra
Vydavateľ: Sony
Vývoj: Sucker Punch
Platformy: PS4
+ SLEDOVAŤ HRU

Mám

Čakám

Prešiel

Hrávam

Zoznam
Sucker Punch pri Ghost of Tsushima spolupracujú so skutočnými majstrami Kenjutsu
20

Sucker Punch pri Ghost of Tsushima spolupracujú so skutočnými majstrami Kenjutsu

pridané 1.9.2018

Ghost of Tsushima je hlboko zakorenené v japonskej kultúre. Najnovšie správy ukazujú, že štúdio k skúmaniu tejto kultúry pristupovalo naozaj zodpovedne, pretože okrem dôkladného preskúmania mesta a kultúry, spolupracuje so skutočnými majstrami bojového u...

Sucker Punch hovorí viac o svete v Ghost of Tsushima, dĺžke hry a celkovom obsahu
6

Sucker Punch hovorí viac o svete v Ghost of Tsushima, dĺžke hry a celkovom obsahu

pridané 28.6.2018 pod hry

Podľa autorov sa máme pripraviť na poriadnu porciu hrateľnosti. Prezradili tiež to, čo máme čakať od okolitého sveta, či bude hra ťažká a ďalšie detaily.

V Ghost of Tsushima bude vládnuť blato, krv a oceľ
6

V Ghost of Tsushima bude vládnuť blato, krv a oceľ

pridané 13.6.2018 pod hry

Podobne ako ostatné PS4 hry aj samurajský titul v otvorenom svete Ghost of Tsushima dopĺňajú zábery z traileru.

Ghost of Tsushima - E3 2018 Gameplay
50

Ghost of Tsushima - E3 2018 Gameplay

pridané 12.6.2018

Samurajská sekačka Ghost of Tsushima ukázala na Sony press konferencii na E3 prvý gameplay.

Ghost of Tsushima ponúka nové informácie k hre, ukazuje motion capturing koní a naznačuje japonský dabing
6

Ghost of Tsushima ponúka nové informácie k hre, ukazuje motion capturing koní a naznačuje japonský dabing

pridané 10.12.2017 pod hry

Novinky priniesol aj titul od Sucker Punch. Autori dokonca potvrdili možný japonský dabing, ktorý si mnohí fanúšikovia žiadali.

Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch
6

Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch

pridané 29.11.2017 pod hry

Politika oznamovania nových hier nie je jednoduchá. Pred ním je nutné zvážiť veľa aspektov. Michael Denny vysvetľuje, čo všetko stálo za tým, že štúdio Sucker Punch bolo ticho tak dlho.

Autori Sly-a a Infamous sa s novou hrou presúvajú do Japonska - Ghost of Tsushima
6

Autori Sly-a a Infamous sa s novou hrou presúvajú do Japonska - Ghost of Tsushima

pridané 30.10.2017 pod hry

Feudálne Japonsko zlákalo už mnoho veľkých vývojárov a teraz sa do radu zaradili aj Sucker Punch

 
VIAC
 
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #117


vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk