Call of Duty Ghost engine je len upgradom starého |
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja.
Autori v novom interview priznali, že nový engine v Call of Duty Ghosts je len upgradom starého enginu, keďže je podľa nich nemožné vytvoriť engine v dvojročnom cykle vývoja a potrebovali by armádu 200 vývojárov. A tú im zrejme Activision nedá, lebo stovky miliónov dolárov z každého COD sú málo na prémie šéfa a zároveň aj na vývoj nového enginu.
Buď im teda Activision nechce dať peniaze a ľudí alebo sa Infinity Ward stále nevedia, alebo nechcú odpútať od pôvodného, 15 rokov starého Quake 3 enginu, konkrétne jeho Return to Castle Wolfenstein verzie. Síce hovoria, že už toľko na engine zmenili, že možno po pôvodnom tam nie je ani stopy, ale napriek tomu vyzerá stále rovnako. Efekty a detaily síce pribúdajú, ale nič sa prakticky nemení. Ukázali to aj nové prezentácie COD Ghosts.
Nový engine označujú ako COD: Ghosts len preto, lebo podľa nich dosiahli veľký upgrade grafiky a je tam napríklad volumetrický dym, cez ktorý môžete prejsť, alebo ako sme videli, su tam aj real-time volumetrické svetlá, ktoré vôbec nie sú real-time.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 102
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 68
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||
















