Ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a DirectX 12? |
Fanúšikovské demo nám predvádza, ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a DirectX 12
pridal matus_ace 22.8.2015 o 12:07 pod hry
HRY > NOVINKY >
Nintendo a hlavne Retro Studios určite pracujú na minimálne jednej novej Metroid hre, no už dlhú dobu držia bobríka mlčanlivosti. Fanúšikom tak nezostáva nič iné, než si nový Metroid pripraviť svojpomocne. Podobne na to ide aj používateľ s nickom CryZENx. Ten síce nepracuje priamo na Metroid projekte, ale prezentuje nám zaujímavé techdemo, ktoré nám ukazuje, ako by mohol vyzerať Metroid na Unreal Engine 4 a s podporou DirectX 12. Samus vidíte ako v FPS perspektíve, tak aj z TPS. Má to svoje chybičky, no vyzerá to fajn. Akurát škoda, že sa Samus do takéhoto prostredia vôbec nehodí. To skôr vyzerá ako z Infinity Blade.
Toto DX12 techdemo si môžete pozrieť vo videu, no ak máte záujem, taktiež si ho môžete stiahnuť, keďže ho autor sprístupnil.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 275
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >