Ako Microsoft využíva Star Wars na marketing? |
EA a Sony uzavreli exkluzívnu marketingovú dohodu a Microsoft tak nemôže síce propagovať hru, ale značku využívať môže...
EA a Sony uzavreli exkluzívnu marketingovú dohodu ohľadne Star Wars Battlefront, ktorá Sony zaručuje možnosť robiť si reklamu spolu s hrou a taktiež ju propagovať so svojou konzolou. Nie je to v hernom svete nič nové a nečakané. Podobnú situáciu sme mohli vidieť pri Destiny, prípadne pri sérii Call of Duty, ktorá tento rok zmenila strany. Druhá spoločnosť, v tomto prípade Microsoft, tak nemôže používať hru a značku pri svojej propagácii. Ale môže využívať značku Star Wars, konkrétne siedmy film a aj to náležite robí.
Podobne ako sme to videli už pri spomínanom Destiny, ani teraz sa Microsoft nechcel vzdať jednej z najsilnejších jesenných hier a opäť prišli s akýmsi kreatívnym stealth marketingom, kedy nevyužívajú hru na svoju propagáciu priamo, ale hľadajú cesty, ako dosť zreteľne povedať svoje posolstvo. A niet sa čo čudovať. EA očakáva, že vyexpedujú 13 miliónov kusov a hre pomôže aj Epizóda VII, ktorá príde do kín o mesiac neskôr.
Zo značky ťažia najmä na Twitteri. V prvom prípade sa pýtajú na to, či sa prikloníte k svetlej alebo temnej strane a viac vám sadne čierny Elite ovládač alebo biely Lunar. A každému, kto obrázok vidí, to musí byť jasné.
Choose your Side & #PlayItFirst with @EAAccess on 11/12: https://t.co/Lxx6ofPifI #StarWarsBattlefront [T] pic.twitter.com/qgLd4UXsHL
— Xbox (@Xbox) 5. Listopad 2015
Aj druhý Battlefront tweet sa vyhýba tomu, aby priamo pomenoval hru, ale na druhú stranu využíva službu EA Access, kde bude Battlefront dostupný v predstihu.
Ready to use the Force? 7 DAYS until #StarWarsBattlefront arrives on Xbox One with @EAAccess #PlayItFirst pic.twitter.com/FPBGhJCE7j
— Xbox UK (@xboxuk) 5. Listopad 2015
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 114
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 95
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 41
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|