Kingdom Come Deliverance 2 chce stále zostať realistické, ale upraví boje pre lepšiu prístupnosť |
Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry.
Autori Kingdom Come Deliverance 2 postupne v rôznych interview približujú jednotlivé aspekty hry a teraz naznačili úpravu v prístupnosti hry. Chcú ju už dizajnovať viac pre väčší okruh hráčov a preto spravili niekoľko úprav aj do bojového systému, ktorý nebol v prvej hre ideálny.
Je dôležité povedať, že zostávame verní tomu, čo predstavuje KCD a čo predstavuje Warhorse, a to je snaha o zobrazenie skutočného stredovekého boja. Ako už bolo povedané, v súbojovom systéme sme urobili niekoľko zmien a snažili sme sa ho urobiť prístupnejším, pričom sme zachovali realistický dojem v tvári. Chceme, aby boj pôsobil tvrdo a ťažko, ale zároveň aby sa dal ľahko uchopiť. Mali by ste cítiť váhu svojej zbrane a každý zásah, ktorý zasadíte. Ak si vezmete napríklad palcát, môžete si preraziť cestu cez nepriateľské línie bez toho, aby ste príliš premýšľali nad trikmi a kombami. Ak však chcete ísť naozaj hlboko do systému, naučiť sa všetky zákutia, potom bude vašou voľbou dlhý meč, ktorý ponúka sofistikovanejší prístup.
Čo sa týka enginu v hre, naznačili aj prečo si ponechali Cryengine a nešli do modernejšieho Unreal Enginu 5.
Jednoduchá odpoveď by bola, že sme zostali pri CryEngine, pretože všetky naše interné pipeline sú postavené na ňom. A som si istý, že každý vývojár na svete narieka nad enginom, ktorý používa, a sníva o niečom inom - to je prirodzená cesta. Avšak už v začiatkoch vývoja KCD 1 sme CryEngine výrazne upravili, aby vyhovoval našim potrebám, a to isté robíme aj dnes. Som si istý, že sa veľmi líši od toho, čo by niekto nazval "CryEngine", a napriek tomu sme radi, že ho máme - robí to, čo potrebujeme, a to vo všetkej úprimnosti. Ak sa pozriete späť na prvý KCD, som pevne presvedčený, že hra vizuálne zostarla mimoriadne dobre - vďaka enginu.
Niečo povedali aj k hrateľnosti:
Za vaším chrbtom sa magicky neobjavia žiadne NPC postavy. Môže sa však stať to, že NPC uvidí páchať zločin a buď s vami bude priamo bojovať (v závislosti od ich štatistík, vašich štatistík, vášho vzhľadu, vašej reputácie - ako vidíte, deje sa tam veľa RPG prvkov), alebo NPC utečie, zavolá najbližšiu stráž, ktorá sa vás pokúsi dostať.
Ak sa stane, že v čase príchodu stráže už nebudete na mieste, NPC v oblasti budú ostražitejšie ako predtým. To však platí oboma smermi. Ak budete stáť so zakrvavenou zbraňou vedľa nejakej nebohej obete, môžu si zločin spojiť s vami. Celkovo by mal svet ponúkať viac náhodných stretnutí alebo ľudí, ktorí na vás niečo pokrikujú... teraz môžete dokonca rýchlo odpovedať v novom režime chatu (vyberte tlačidlo pre rýchlu odpoveď), ktorý vám umožní komunikovať so svetom KCD prirodzenejším spôsobom bez toho, aby ste boli zamknutí v dialógovej obrazovke.
Prakticky sa tak Warhorse snaží vytvoriť Red Dead Redemption 2 v stredoveku. Uvidíme, ako to nakoniec dopadne a aké budú možnosti hry.
Hru čakáme koncom roka.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 78
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 45
- RECENZIA: Painkiller 25
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 41
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- Photoshop dostal silnú bezplatnú konkurenciu - Affinity balík je zadarmo 28 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













