Autor Firewatch hovorí k hráčom, ktorí chcú vrátiť peniaze na Steame |
Autor Firewatch opísal koľko úsilia ich stálo vytvorenie hry, ale chápe, že hra sa nemusí páčiť každému.
Autor Firewatch sa vyjadril so svojimi pocitmi k hráčovi, ktorý rozmýšľal, že si dá cez Steam Refund preplatiť peniaze za hru späť. Hru totiž prešiel za menej ako dve hodiny.
Konkrétne mu hovorí hovorí, že hru robilo 11 ľudí dva roky a išli do veľkého rizika. Mohli mať lepšie platenú prácu niekde inde, ale verili, že ich nápad má potenciál stať sa niečím veľkým. Hovorili si, že to najhoršie čo sa im môže stať je, že sa vrátia späť k rôznym iným zamestnaniam a budú si môcť povedať, že to skúsili.
Teraz po dvoch rokoch sú stále natlačení v malej kancelárii s jedným záchodom, 10 dolárovými stoličkami, ale stala sa z nich rodina. Jedine takto sa totiž robia indie hry, so vzájomnou podporou. Cítili sa zároveň slobodní, atď.. atď... Ale dodáva, že sú hrdí na to čo dokázali, a aj keby to nevyšlo a bol to komerčný prepadák, nikto im nezoberie to, že to spravili.
Je síce smutný, keď si ľudia myslia, že je nie je hra hodná toľkých peňazí, keďže cena bola férová. Nemá problém s tým, keď sa ľuďom hra nepáči, ale zasahuje ho keď si ľudia myslia, že nie je hodná času, ktorý s ňou strávili.
Nevadí mu ani keď si nechá peniaze preplatiť, ale možno by niekedy v budúcnosti keď bude mega akcia mohol hru kúpiť a niekomu darovať.
Môžeme k tomu povedať, že byť indie vývojárom je určite ťažké a Steam Refund by mohol byť nastavený pre indie hry inak, ale už s tým treba rátať. Ale treba povedať aj to, že pri ich hre to hráčov veľmi láka. Totiž, síce nie je zlá, je pekná, kvalitná, má dobrú hrateľnosť, rozsiahle prostredie, kde by sa síce uživilo aj viac úloh, ale má v sebe aj veľmi veľké sklamanie a to presne na koniec. Po ňom si veľa hráčov povie - Za toto som zaplatil? Čo to vlastne celé bolo? Nebolo niekde varovanie? (nebolo lebo aj do recenzii sa to ťažko píše bez prezradenia príbehu) A už sa môže naskýtať otázka - Dá sa to ešte vrátiť?
Na druhej strane, nemajú sa čoho báť, ak to vráti tak len malé percento ľudí. Na Steame majú slušné stúpajúce predaje a dosiahli už 180 tisíc predaných kusov, čo je už výrazne viac ako predražený 40 dolárový Witness, ktorý má niektoré dni aj znižujúci sa počet celkovo predaných kusov a spolu je len na 80 tisícoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 89
- Battlefield 6 dostáva recenzie 48
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- Battlefield 6 ukázal svoje finálne požiadavky, pridal aj Ultra++ nastavenia 77
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Bol predstavený prvý poster na Minecraft 2 film aj s dátumom premiéry 13 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Panic Inc. / Campo Santo / Campo Santo Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|