Street Fighter V trápi množstvo veľkých chýb, Capcom už pracuje na opravách |
Obľúbenú bojovku si tak hráči nemôžu poriadne vychutnať ani po dlhom čakaní na vydanie
HRY > NOVINKY >
Bugy, problémy, chýbajúce funkcie a ešte raz problémy. V týchto slovách sa momentálne točia hráči Street Fighter V, ktorých narážajú na množstvo neduhov, ktoré hru aj napriek dlhšiemu vývoju trápia. Ide napríklad o problémy s matchmakingom či podporou ovládača v PC verzii hry. Capcom už pracuje na opravách, pričom už tiež stihol vydať zoznam chýb, o ktorých vedia a zároveň by mali byť fixnuté v blížiacich sa záplatách.
Zhrnul to nasledovne:
Problémy so servermi (PC & PS4):
- Online pripojenie - prihlásenie a občasné problémy s pripojením by mali byť už menej časté so stabilizáciou služieb na všetkých platformách a vo všetkých regiónoch, kde hra vyšla
- Problémy s matchmakingom - problémy by mali byť už vyriešené, kedže náš tím prišiel na príčinu problému a na servery nahral opravnú záplatu
- Poškodené Fighter ID - malý počet PC hráčov nahlásilo poškodenie ich Fighter ID krátko po registrácii. Vieme o tomto probléme a už čoskoro vydáme patch, ktorý zabráni opakovanému výskytu tohto problému
Problémy PC verzie:
- Hra spadne pri nahrávaní - niektoré tieto problémy môže spôsobovať antivírus, ktorý zabraňuje hre spustiť potrebné súbory pre spustenie hry. Odporúčame hráčom, aby pridali StreetFighterV.exe alebo celý priečinok s hrou do výnimky vo svojom antivírusovom programe
- Existuje niekoľko ďalších pádov a problémov so stabilitou, ktoré nedokážeme reprodukovať. Oceníme, ak budete pokračovať s posielaním spätnej väzby cez Steam stránku s čo možno najväčším počtom detailov, aby sme mohli prísť na príčinu týchto pádov a opraviť ich
Funkcie, o ktoré hráči žiadajú (PC):
- Natívna podpora pre DirectInput - ide o jednu z najviac žiadaných funkcií od PC komunity. Uvedomujeme si, že veľa existujúcich hráčov z PS3 a PS4 preferuje používanie kompatibilných Arcade Sticks, ktoré na PC fungujú na základe DirectInput, takže aktívne pracujeme na pridaní tejto funkcie do niektorej z ďalších aktualizácií. Zatiaľ môžu hráči používať XInput nástroje ako X360CE
- Možnosť remapovania tlačidiel - taktiež sa pozeráme na možnosť rozšírenia kláves, aby si hráči mohli ľubovoľne nastaviť klávesy B/N/M/ či /H/J/K/L.
- Nastavenie jazyka priamo v hre - aktuálne nastavenie jazyka si berie údaje z operačného systému. Pracujeme na pridaní možnosti pre voľbu jazyka do spúšťača hry na Steame.
- Nastavenie rozlíšenia – aktuálny dizajn si vyžaduje, aby hráči prešli všetkými nastaveniami rozlíšenia, aby si mohli vybrať to podľa ich predstáv. Pracujeme na tom, aby bol tento proces omnoho jednoduchší a zabral menej času.
- Nakoniec plánujeme prísť s ďalším kolom aktualizácií, a to hneď ako budeme mať dostatok času pre pridanie funkcií, ktoré budú pripravené.
Okrem toho sa hráči sťažujú na nedostatok obsahu hry, ktorý bude Capcom pridávať len postupne. Nedivíme sa im, že vydanú hru nazývajú len Alpha verziou. Nehovoriac o 60 eurovej cene. Viac nájdete v recenziách hráčov na steame.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: Capcom / Zandel Media Štýl: Bojovka Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|