Ako Valve pracuje s hercami, aby v hre vznikli vtipné dialógy? |
Valve je známe tým, že do hier vie veľmi dobre zapracovať kvalitný humor, ktorý je pre nich typický
Niežeby Valve vytváralo hry ako na bežiacom páse... vlastne, túto tému radšej rozoberať nebudeme. Keď sa však pozrieme na hry, ktoré Valve stihlo priniesť na trh, jeden z ich typických znakov je kvalitný dabing s dávkou dobre situovaných vtipov. Na hláškach GLaDOS alebo Wheatleyho sa zasmial snáď každý. Je jasné, že pri ich vytváraní sa nielen herci, ale aj tvorcovia hry museli poriadne potrápiť, kým boli nahrané podľa ich predstáv. Ako však tento proces prebieha bol ukrytý v útrobách Valve, no to už neplatí. V nedávno vydanom benchmarku pre PC na overenie kompatibility s VR - Steam VR Performance Test - sa našli neupravené súbory z nahrávania dabingu do hry. Za mikrofónom sedí Joe Micheals, ktorého kontrolujú dvaja scenáristi Portal 2, vrátane Erika Wolpawa.
YouTuber Tyler McVicker sa rozhodol tieto súbory zobrať a vyčistiť ich, aby počul čo najviac z komentára scenáristov. Celé video má takmer 20 minút a ide len o prvú časť - ak na bude mať dobré ohlasy, spraví ešte ďalšie dve.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 87
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 50 zobraziť viac článkov >















