Ako Valve pracuje s hercami, aby v hre vznikli vtipné dialógy?

Valve je známe tým, že do hier vie veľmi dobre zapracovať kvalitný humor, ktorý je pre nich typický

pridal play3man 29.2.2016 o 6:51 pod hry
Ako Valve pracuje s hercami, aby v hre vznikli vtipné dialógy?

HRY > NOVINKY >

fiogf49gjkf0d

Niežeby Valve vytváralo hry ako na bežiacom páse... vlastne, túto tému radšej rozoberať nebudeme. Keď sa však pozrieme na hry, ktoré Valve stihlo priniesť na trh, jeden z ich typických znakov je kvalitný dabing s dávkou dobre situovaných vtipov. Na hláškach GLaDOS alebo Wheatleyho sa zasmial snáď každý. Je jasné, že pri ich vytváraní sa nielen herci, ale aj tvorcovia hry museli poriadne potrápiť, kým boli nahrané podľa ich predstáv. Ako však tento proces prebieha bol ukrytý v útrobách Valve, no to už neplatí. V nedávno vydanom benchmarku pre PC na overenie kompatibility s VR - Steam VR Performance Test - sa našli neupravené súbory z nahrávania dabingu do hry. Za mikrofónom sedí Joe Micheals, ktorého kontrolujú dvaja scenáristi Portal 2, vrátane Erika Wolpawa.

YouTuber Tyler McVicker sa rozhodol tieto súbory zobrať a vyčistiť ich, aby počul čo najviac z komentára scenáristov. Celé video má takmer 20 minút a ide len o prvú časť - ak na bude mať dobré ohlasy, spraví ešte ďalšie dve.


Ako Valve pracuje s hercami, aby v hre vznikli vtipné dialógy?  Ako Valve pracuje s hercami, aby v hre vznikli vtipné dialógy?
Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk