Capcom sa poučil z chýb, jeho prioritou už budú dokončené hry |
Street Fighter V sa im v tomto ohľade veľmi nevydarilo, no do budúcnosti sa chcú zlepšiť
Capcom nám pri vydaní Street Fighter V neurobil vôbec radosť, pretože aj napriek čakaniu sa hráči dočkali hry, ktorá ani zďaleka nebola dokončená, aj keď bola kvalitná. V hre chýbal napríklad arkádový režim alebo aj celý príbehový režim, no Capcom sa všetky nedostatky snažil napraviť od úvodu. Sami si túto chybu teraz vyčítajú, pretože poslať do obchodov produkt, ktorý je veľmi orezaný, obsahuje množstvo chýb a teda ani zďaleka nereprezentuje plnohodnotný produkt, nie je veľmi dobré rozhodnutie, zvlášť pre firmu akou Capcom je.
Každopádne, ako najnovšie povedali v ich finančnej správe, do budúcnosti sa budú orientovať prevažne na to, aby hry boli dokončené: "Hry, ktoré majú byť hitom na globálnej úrovni, musia byť vysoko kvalitné. Radšej než sa držať konkrétneho dátumu alebo deadlinu pri vývoji, pre zabezpečenie kvality, ktorá uspokojí našich zákazníkov, budeme pretláčať vývoj, ktorý bude brať za prioritu dokončenie produktu, a to aj za predpokladu, že by malo prísť k nejakým zmenám v časovom plánovaní."
Street Fighter V predal za prvých šesť týždňov 1,4 milióna kópií
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 69
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37 zobraziť viac článkov >













