V Overwatch sa už nebudete môcť vyhýbať určitým hráčom |
Blizzard zo svojej akcie Overwatch bude musieť odstrániť jednu menšiu funkciu, lebo im začala rozbíjať matchmaking
Blizzard do svojej akcie Overwatch síce pri vydaní ešte nezakomponoval kompetitívny režim, no zato v hre bolo aj niekoľko zaujímavých menších funkcií. Jednou z nich bolo aj Avoid this player. Na papieri fungovala výborne a určite to tak aj v prvých dňoch po vydaní bolo aj v skutočnosti, no časom sa začal ukazovať jeden jej obrovský nedostatok. Funkcia slúži na to, aby ste sa pri hraní mohli vyhnúť niektorým hráčom. Hlavne trollom a iným nepríjemným bytostiam. Ak ste tak hrali s niekým nepríjemným, mohli ste ho pridať na zoznam, aby vám ho už hra nikdy v matchmakingu nevybrala.
Práve matchmaking ale teraz táto funkcia začala výrazne kaziť. Konkrétne Jeff Kaplan z Blizzardu povedal, že boli jej výsledky katastrofálne. Hráči funkciu začali zneužívať a takto sa vyhýbali naozaj obrovským číslam hráčov. Hlavne nechceli hrávať proti dobrým hráčom. A toto začalo kaziť matchmaking, ktorý sa Blizzard pokúšal čo najlepšie vyladiť. Kaplan sa k tomu vyjadril aj na oficiálnom fóre, kde k tomu dal aj viac detailov a jeden príklad za všetky.
Ozval sa im jeden z najlepších Widowmaker hráčov vôbec, že musí strašne dlho čakať na zápasy. Ak hráte Overwatch, tak viete, že zápas vám nájde veľmi rýchlo a dlhé čakanie je zlým signálom. Blizzard sa teda na toto pozrel a zistil, že sa mu vyhýba niekoľko stoviek hráčov a preto mu matchmaking nevie nájsť zápas. Hráč mal dobrú reputáciu, takže to asi nebolo kvôli trollovaniu, len bol dobrý a preto proti nemu nechceli hrať. Výsledok bol teda taký, že musel veľmi dlho čakať, no tam to neskončilo. Systém funguje tak, že ak čakáte veľmi dlho, systém vám pri hľadaní "odomkne" aj hráčov s nízkym skillom. Takže nakoniec jeden z najlepších hráčov hrával proti nováčikom.
Dá sa odhadovať, že podobných prípadov bolo pomerne veľa a naozaj to trošku kazilo hru. Možno aj vám sa už stalo, že ste s nízkym levelom zrazu hrali proti stovke a zdá sa, že to bol len výsledok zneužitia šikovnej funkcie. Blizzard tak teraz funkciu úplne vypol a v najbližšom patchi ju odstráni aj z rozhrania hry. To hru trochu viac vybalansuje, no vrátia sa nepríjemní hráči. Kaplan vie, že stále existuje veľa priestoru pre vylepšenia a uvidíme, či s nejakým prídu aj v tejto oblasti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 73
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|