EA predkladá nové pravidlá pre YouTuberov, spoluprácu musia zreteľne označiť |
Ak teda Streamer alebo YouTuber prinesie obsah, v ktorom hrá podstatu spolupráca s EA, takéto video bude musieť byť jasne vyznačené
Ako sa zdá, EA sa po posledných rokoch snaží obrátiť svoj biznis v prospech zákazníkov. Len nedávno vydali podarený Battlefield 1 a hráčov si zjavne nepohnevali ani s pokračovaním Titanfall. No a teraz prichádzajú s opatreniami, ktoré ich však majú chrániť najmä pred prípadnými problémami s úradmi. V minulosti sa už totiž niekoľkokrát stalo, že práve autori na YouTube boli spolu s firmami vystavení nespokojnosti úradov, ktorým sa nepáčila skrytá reklama v ich videách. Totiž, každá platená reklama by mala byť zreteľne vyznačená, a práve voči tomuto teraz EA podnikla potrebné kroky.
V nových pravidlách totiž požadujú, aby každý, kto je akýmkoľvek spôsobom podporovaný EA, vytvorený obsah takto zreteľne označil. Firma konkrétne požaduje priradenie hastagu #advertisement, prípadne vložiť jeden z priložených vodoznakov. Teda buď Supported by EA alebo Advertisement (EA). Samozrejme, použitie jednotlivých znakov sa odlišuje od spôsobu podpory. Supported by EA sa musí použiť iba vtedy, aj je podpora (napr.) vo forme poskytnutia kópie hry. Teda akákoľvek podpora, ktorá priamo nezasahuje do obsahu daného videa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 165
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 94
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Aký notebook kúpiť na jeseň 2025, za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33
- Ako ľudia používajú chatGPT? 59
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68
- RECENZIA: Deep Rock Galactic: Survivor 4 zobraziť viac článkov >