EA predkladá nové pravidlá pre YouTuberov, spoluprácu musia zreteľne označiť |
Ak teda Streamer alebo YouTuber prinesie obsah, v ktorom hrá podstatu spolupráca s EA, takéto video bude musieť byť jasne vyznačené
Ako sa zdá, EA sa po posledných rokoch snaží obrátiť svoj biznis v prospech zákazníkov. Len nedávno vydali podarený Battlefield 1 a hráčov si zjavne nepohnevali ani s pokračovaním Titanfall. No a teraz prichádzajú s opatreniami, ktoré ich však majú chrániť najmä pred prípadnými problémami s úradmi. V minulosti sa už totiž niekoľkokrát stalo, že práve autori na YouTube boli spolu s firmami vystavení nespokojnosti úradov, ktorým sa nepáčila skrytá reklama v ich videách. Totiž, každá platená reklama by mala byť zreteľne vyznačená, a práve voči tomuto teraz EA podnikla potrebné kroky.
V nových pravidlách totiž požadujú, aby každý, kto je akýmkoľvek spôsobom podporovaný EA, vytvorený obsah takto zreteľne označil. Firma konkrétne požaduje priradenie hastagu #advertisement, prípadne vložiť jeden z priložených vodoznakov. Teda buď Supported by EA alebo Advertisement (EA). Samozrejme, použitie jednotlivých znakov sa odlišuje od spôsobu podpory. Supported by EA sa musí použiť iba vtedy, aj je podpora (napr.) vo forme poskytnutia kópie hry. Teda akákoľvek podpora, ktorá priamo nezasahuje do obsahu daného videa.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 106
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 196
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 66
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 43
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 103
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67 zobraziť viac článkov >















