EA predkladá nové pravidlá pre YouTuberov, spoluprácu musia zreteľne označiť |
Ak teda Streamer alebo YouTuber prinesie obsah, v ktorom hrá podstatu spolupráca s EA, takéto video bude musieť byť jasne vyznačené
Ako sa zdá, EA sa po posledných rokoch snaží obrátiť svoj biznis v prospech zákazníkov. Len nedávno vydali podarený Battlefield 1 a hráčov si zjavne nepohnevali ani s pokračovaním Titanfall. No a teraz prichádzajú s opatreniami, ktoré ich však majú chrániť najmä pred prípadnými problémami s úradmi. V minulosti sa už totiž niekoľkokrát stalo, že práve autori na YouTube boli spolu s firmami vystavení nespokojnosti úradov, ktorým sa nepáčila skrytá reklama v ich videách. Totiž, každá platená reklama by mala byť zreteľne vyznačená, a práve voči tomuto teraz EA podnikla potrebné kroky.
V nových pravidlách totiž požadujú, aby každý, kto je akýmkoľvek spôsobom podporovaný EA, vytvorený obsah takto zreteľne označil. Firma konkrétne požaduje priradenie hastagu #advertisement, prípadne vložiť jeden z priložených vodoznakov. Teda buď Supported by EA alebo Advertisement (EA). Samozrejme, použitie jednotlivých znakov sa odlišuje od spôsobu podpory. Supported by EA sa musí použiť iba vtedy, aj je podpora (napr.) vo forme poskytnutia kópie hry. Teda akákoľvek podpora, ktorá priamo nezasahuje do obsahu daného videa.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 81
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- História Fallout série 59
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 73
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >