Ubisoft už naďalej nebude pýtať peniaze za DLC, ktoré oberú hráčov o plný zážitok z hry |
Platiť by sme si tak mali iba za veci, ktoré priamo nesúvisia s hrateľnosťou a príbehom
Vďaka skúsenostiam s Rainbow Six Siege sa Ubisoft rozhodol pre zásadný krok - skoncovať s platenými DLC, s ktorými by si hráči kupovali herné "zážitky". Čo teda v bežnej reči znamená, že si tvorcovia už nebudú pýtať peniaze napríklad za mapy do multiplayeru, ale iba za skiny pre postavy - "Ide o nový prístup, pretože je zodpovednosť Ubisoftu prinášať hráčom najlepšiu možnú kvalitu. Ak spravíte hroznú hračku, zostane ležať v obchode bez ohľadu na to, akej je značky." - konštatovala Anne Blondel-Jouin z Ubisoftu
Pýtať si peniaze za dodatočný obsah sa nedá len tak a práve toho si je teraz Ubisoft veľmi dobre vedomý: "Speňaženie je niečo, na čo si musíme dávať veľký pozor a môj tím je vo vedení práve týchto vecí, a musíme sa uistiť, že nájdeme ten správny pomer. Ak to nepridáva niečo viac, niečo "nad" konkrétny zážitok z hry, tak to nie je dobré. Pretože budete pýtať peniaze z nesprávnych dôvodov. No a taktiež, ak je tento obsah pre hráčov povinný, tiež to nie je dobré. Nebude to fungovať. Je to spôsob, akým hráčov ešte viac zabavíte, no majú možnosť ísť po tej ďalšej porcii zábavy alebo nie."
"Žiadne ďalšie DLC, ktoré si musíte kupovať, aby ste dostali plnohodnotný zážitok."
Do akej miery tieto slová Ubisoft dodrží sa snáď čoskoro dozvieme. Každopádne, určite ide o krok správnym smerom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 165
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 94
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Aký notebook kúpiť na jeseň 2025, za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33
- Ako ľudia používajú chatGPT? 59
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68
- RECENZIA: Deep Rock Galactic: Survivor 4 zobraziť viac článkov >