Fallout New Vegas mohol byť iný, ak by ho neobmedzovali konzoly |
Obsidian v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Scott Everts z Obsidianu v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Hovorí, že mali zo začiatku veľa plánov. Napríklad niekde mala byť voda, niekde farmy a niekde centralizovaná vláda. Všetko mali naplánované a neboli to len náhodné veci. Mohli ísť ešte ďalej, keby nebolo konzol. Pre ne museli hru zjednodušiť, museli orezať veci, ktoré by zdržovali herný engine, aby hra mala problémy s výkonom. Mierne to tak celé rozbili. Dodáva, že aj Mojave oblasť by čisto na PC vyzerala inak, mala by viač samostatných zón, ktoré by boli by boli obkolesené múrom.
Bolo to totiž postavené na dosť problémovom Gamebryo od Bethesdy. Tá im okrem toho dala na hru len 18 mesiacov a priam súperili s časom a enginom, aby to všetko stihli.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Bethesda / Obsidian Development Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|