Fallout New Vegas mohol byť iný, ak by ho neobmedzovali konzoly |
Obsidian v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Scott Everts z Obsidianu v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Hovorí, že mali zo začiatku veľa plánov. Napríklad niekde mala byť voda, niekde farmy a niekde centralizovaná vláda. Všetko mali naplánované a neboli to len náhodné veci. Mohli ísť ešte ďalej, keby nebolo konzol. Pre ne museli hru zjednodušiť, museli orezať veci, ktoré by zdržovali herný engine, aby hra mala problémy s výkonom. Mierne to tak celé rozbili. Dodáva, že aj Mojave oblasť by čisto na PC vyzerala inak, mala by viač samostatných zón, ktoré by boli by boli obkolesené múrom.
Bolo to totiž postavené na dosť problémovom Gamebryo od Bethesdy. Tá im okrem toho dala na hru len 18 mesiacov a priam súperili s časom a enginom, aby to všetko stihli.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 47
- Steam už upozorňuje používateľov, že si kupujú len licenciu k hre 134
- RECENZIA: Until Dawn (remaster) 43
- RECENZIA: NHL 25 36
- Red Dead Redemption a Undead Nightmare prichádza na PC 95
- Ďalšia zbierka AI vylepšených hier, teraz aj Half-Life alebo aj Silent Hill a Cybe 44
- Intel predstavil Arrow Lake procesory pre desktopy, už vieme aj ceny 94
- Slovanská akčná RPG Bylina sa predviedla 26
- Nvidia prejde do sféry PC procesorov budúci rok 40
- Rings of Power seriál bude pokračovať 125 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Bethesda / Obsidian Development Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|