Fallout New Vegas mohol byť iný, ak by ho neobmedzovali konzoly |
Obsidian v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Scott Everts z Obsidianu v novom interview priznal, že Fallout New Vegas obmedzili konzoly, mohol byť úplne iný.
Hovorí, že mali zo začiatku veľa plánov. Napríklad niekde mala byť voda, niekde farmy a niekde centralizovaná vláda. Všetko mali naplánované a neboli to len náhodné veci. Mohli ísť ešte ďalej, keby nebolo konzol. Pre ne museli hru zjednodušiť, museli orezať veci, ktoré by zdržovali herný engine, aby hra mala problémy s výkonom. Mierne to tak celé rozbili. Dodáva, že aj Mojave oblasť by čisto na PC vyzerala inak, mala by viač samostatných zón, ktoré by boli by boli obkolesené múrom.
Bolo to totiž postavené na dosť problémovom Gamebryo od Bethesdy. Tá im okrem toho dala na hru len 18 mesiacov a priam súperili s časom a enginom, aby to všetko stihli.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 78
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 45
- RECENZIA: Painkiller 26
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 41
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- Photoshop dostal silnú bezplatnú konkurenciu - Affinity balík je zadarmo 28 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Bethesda / Obsidian Development Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














