Dizajnérka Heavy Rain zakladá nové štúdio, jej prvú hru vydá Sega |
Štúdio sa volá Interior Night a zameria sa na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum
Už to bude osem rokov od vydania interaktívnej akčnej drámy Heavy Rain od francúzskeho štúdia Quantic Dream. Po adventúre z roku 1999, a taktiež interaktívnej dráme Fahrenheit z roku 2005, bol Heavy Rain ich najväčší herný projekt. Práve exkluzívna spolupráca firmy so Sony priniesla štúdiu potrebné zviditeľnenie - Heavy Rain patril medzi vysoko očakávané hry na PS3 a svoju kvalitu potvrdil aj v recenziách, kde si hra odniesla nadpriemerné hodnotenia. O niečo slabšie dopadol o niekoľko rokov neskôr ich ďalší pokus - Beyond, ktorý mal však aj napriek tomu svoje kvality. Okrem šéfa štúdia, Davida Cage, pracovala na oboch projektoch v pozícii dizajnérky aj Caroline Marchal, ktorá teraz zakladá vlastné štúdio.
Volá sa Interior Night, sídli v Londýne a zameriavať sa bude na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum - teda na rovnaký žáner, na ktorom pracovala v Quantic Dream. V štúdiu okrem nej pracujú tiež skúsení vývojári zo Sony či Slightly Mad Studios. Zatiaľ nie je známe, kedy sa dočkáme ich prvej značky, no už teraz je jasné, že vydavateľskú zodpovednosť si na svoje plecia zoberie Sega.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 47
- RECENZIA: NHL 26 37
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68 zobraziť viac článkov >