Dizajnérka Heavy Rain zakladá nové štúdio, jej prvú hru vydá Sega |
Štúdio sa volá Interior Night a zameria sa na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum
Už to bude osem rokov od vydania interaktívnej akčnej drámy Heavy Rain od francúzskeho štúdia Quantic Dream. Po adventúre z roku 1999, a taktiež interaktívnej dráme Fahrenheit z roku 2005, bol Heavy Rain ich najväčší herný projekt. Práve exkluzívna spolupráca firmy so Sony priniesla štúdiu potrebné zviditeľnenie - Heavy Rain patril medzi vysoko očakávané hry na PS3 a svoju kvalitu potvrdil aj v recenziách, kde si hra odniesla nadpriemerné hodnotenia. O niečo slabšie dopadol o niekoľko rokov neskôr ich ďalší pokus - Beyond, ktorý mal však aj napriek tomu svoje kvality. Okrem šéfa štúdia, Davida Cage, pracovala na oboch projektoch v pozícii dizajnérky aj Caroline Marchal, ktorá teraz zakladá vlastné štúdio.
Volá sa Interior Night, sídli v Londýne a zameriavať sa bude na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum - teda na rovnaký žáner, na ktorom pracovala v Quantic Dream. V štúdiu okrem nej pracujú tiež skúsení vývojári zo Sony či Slightly Mad Studios. Zatiaľ nie je známe, kedy sa dočkáme ich prvej značky, no už teraz je jasné, že vydavateľskú zodpovednosť si na svoje plecia zoberie Sega.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 134
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 187
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >