Dizajnérka Heavy Rain zakladá nové štúdio, jej prvú hru vydá Sega |
Štúdio sa volá Interior Night a zameria sa na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum
Už to bude osem rokov od vydania interaktívnej akčnej drámy Heavy Rain od francúzskeho štúdia Quantic Dream. Po adventúre z roku 1999, a taktiež interaktívnej dráme Fahrenheit z roku 2005, bol Heavy Rain ich najväčší herný projekt. Práve exkluzívna spolupráca firmy so Sony priniesla štúdiu potrebné zviditeľnenie - Heavy Rain patril medzi vysoko očakávané hry na PS3 a svoju kvalitu potvrdil aj v recenziách, kde si hra odniesla nadpriemerné hodnotenia. O niečo slabšie dopadol o niekoľko rokov neskôr ich ďalší pokus - Beyond, ktorý mal však aj napriek tomu svoje kvality. Okrem šéfa štúdia, Davida Cage, pracovala na oboch projektoch v pozícii dizajnérky aj Caroline Marchal, ktorá teraz zakladá vlastné štúdio.
Volá sa Interior Night, sídli v Londýne a zameriavať sa bude na vývoj príbehových hier cielených na dospelé publikum - teda na rovnaký žáner, na ktorom pracovala v Quantic Dream. V štúdiu okrem nej pracujú tiež skúsení vývojári zo Sony či Slightly Mad Studios. Zatiaľ nie je známe, kedy sa dočkáme ich prvej značky, no už teraz je jasné, že vydavateľskú zodpovednosť si na svoje plecia zoberie Sega.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 90
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 180
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Novembrové hry 31
- RECENZIA: ARC Raiders 64 zobraziť viac článkov >














