Vývojár: PS5 a ďalší Xbox by sa mali zamerať na 4K a 60 fps, nie však nevyhnutne na obe naraz |
Na druhú stranu je úplne logické, že sa budú tvorcovia vo veľkej miere rozhodovať sami, ktorému z parametrov dajú väčšiu prioritu
Už to bude päť rokov, čo je tu s nami aktuálna generácia konzol. Tento údaj neznamená nič iné ako to, že sa ďalšej generácie dočkáme v najbližších rokoch, aj keď presne nevieme kedy, veľmi často sa spomína rok 2020.
S plynúcim časom sa o novej generácii rozpráva čím ďalej tým častejšie, a to najmä medzi vývojármi hier. Najnovšie tak urobili zakladatelia štúdia Solar Sail Games, ktoré stojí za hrou Smoke and Sacrifice. Podľa ich slov by mali obe firmy brať 4K a 60fps ako základ, no nie nevyhnutne obe naraz.
"Vo všeobecnosti si vývojári skôr vyberajú 30 snímok za sekundu, keďže pri veľkých hrách skôr dávajú prednosť kvalite grafiky nad rýchlosťou snímkovania a nie som si istý, že sa toto zmení pri iných hrách ako rýchlych akciách či multiplayer tituloch. Dúfajme však, že nová generácia ponúkne niečo viac ako peknú grafiku, pretože s každou novou generáciou hardvéru sa rozdiel zmenšuje - moderné hry už teraz vyzerajú skvele. Skôr sa zaujímam o platformy, ktoré ponúkajú viac možností, majú unikátne a zaujímavé tituly pre hráčov, ktoré by sa o nich inak nedozvedeli!"
Len čas ukáže, akú cestu marketingu obe firmy zvolia a na ktoré prvky sa primárne zamerajú.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 79
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 46
- RECENZIA: Painkiller 27
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 79
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >













