V Control sa budete cítiť ako telekinetický majster |
Autori popracovali na kvalitnom pocite telekinézy, kde budete môcť používať všetko, čo sa nachádza okolo vás.
Remedy svetu nedávno ukázalo svoju novinku s názvom Control. Opäť sa dočkáme manipulácie s časom, pričom hra vyjde multiplatformovo, teda na PC, PS4 a Xbox One. Viac o hre prezradil v najnovšom rozhovore režisér Mikael Kasurinen. Vysvetľuje, že Control podnieti silu vašej fantázie, pričom budete mať pocit, že ste telekinetický majster. Tieto pocity podľa neho nepriniesla ešte žiadna iná hra, aspoň nie vo všetkých ohľadoch:
„Prvým bodom, ktorým sme si pri Control uvedomili bolo, že ide o hru o kontrole. Je to o kontrole prostredia a kontrole rôznych prvkov. Toto je hlavným elementom hry. Telekinéza vyzerá ako prirodzená a vyvoláva prirodzené pocity, čo bolo prvým krokom k dosiahnutiu kľúčového piliera hry. Jesse je v podstate telekinetickou majsterkou, schopnou ovládať prostredie, použiť ho na svoju obranu a útok na nepriateľov, a dokonca aj na to, aby lietala. Otvára to množstvo zaujímavých možností, ktoré prichádzajú so stále elegantným jadrom, pričom vás hra stále núti zodpovedne uvažovať o tom, čo vytvoríte z prostredia okolo vás a tiež o nových postupoch vpred.
Máme tu silnejšiu modulárnu štruktúru sveta, ktorá nám umožňuje pridať vrstvu komplexnosti a detailov deštrukcie, v každom kúsku prostredia. Všetky stoličky, stoly, všetko, čo je v prostredí okolo vás môžete použiť ako zbraň. No samozrejme máme elementy, ktoré sú komplikovanejšie. Napríklad, keď vezmete hasiaci prístroj a hodíte ho, bude samozrejme reagovať na ostatné prostredie zložitejšie než keď hodíte stoličku. Teraz sa dostávame tiež k bodu, kedy budete môcť zodvihnúť aj svojich nepriateľov a hodiť ich proti iným. Ideme až tak ďaleko, ako sa dá ísť so schopnosťou byť telekinetickým majstrom. Prostredie je obrovská časť tohto aspektu.”
Mikael sa zmienil tiež k téme bočných misií, ktoré sú dnes v hrách populárne a podporujú hlavný príbeh či dĺžku hrateľnosti. Tvrdí, že v Control sa vôbec nenachádzajú. Fanúšikov však ubezpečil, že hlavný príbeh bude dostatočne dlhý:
„Je tu hlavná kampaň, ktorá sa týka Jesse a toho, ako preberá úlohu šéfky úradu The Federal Bureau of Control. O tom, ako získa tento post a rieši Hiss, podivnú silou, ktorá získala kontrolu nad The Oldest House, budovou, kde úrad sídli. Keď sa však snaží prísť na kĺb tomuto prípadu, hra jej predstaví veľa rôznych možností, ktorým sa môže venovať v prípade, že chce. Chceli sme, aby bola hra relevantná pre každého z vás alebo aspoň to, aby si v nej každý z vás našiel niečo, čo ho baví. Okrem toho sme sa však chceli vyhnúť tomu, aby sme vás zaneprázdňovali nezmyselnými výzvami, z ktorých sa vedľajšie questy ľahko môžu stať.”
Zatiaľ nevieme, kedy presne Control vyjde. Hru však sprevádza len dátum 2019. Na nás však zanechala veľmi dobrý dojem a odporúčame, aby ste informácie o tejto hre sledovali. Kompletné dojmy si môžete prečítať tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 103
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 61
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 143
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 113 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: 505 Games / Remedy Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|