Quake 2 už funguje s raytracingom na RTX kartách |
Raytracingový Quake 2 konečne dostáva tú správnu formu.
Zatiaľ čo pred príchodom RTX kariet sme tu mali len zašumené raytracingové emulované enginy, teraz už prichádzajú v takej podobne, v akej sme ich chceli vidieť. Presnejšie teraz tu máme ukážku Quake 2 kompletne renderovaného pathtracingom na RTX kartách.
Pathtracing dokáže vytvoriť plne fyzikálne postavenú simuláciu svela, čím umožňuje vysoko realistický rendering. Popritom využíva raytracing na zisťovanie viditeľnosti bodov a následne renderuje daný obraz.
Konkrétne toto demo má zapracované aj plne dynamické global illumination, raytracingové tiene, odrazy a jeden odraz nepriameho svetla. Autori ešte postupne pridajú ďalšie efekty, ktoré im zatiaľ chýbajú, ako aj lepšie svetlá, lepšie filtrovanie, konzistentnejší rendering. Chcú postupne ukázať, v akom stave je aktuálne tento systém renderingu a čo mu ešte chýba.
Čo sa týka výkonu, momentálne idú autori s RTX2080ti tesne okolo 60 fps pri 1440p. Pritom renderujú celý obraz, nielen odlesky ako napríklad Battlefield V.
Predtým vyzeral softvérový pathtracing takto:
Teraz už RTX karta vyrenderuje obraz priamo v sebe a aj ho odšumí:
Pre zaujímavosť, takto vyzerá vyrenderovaný ešte zašumený obraz:
Takto už odšumený:
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 41
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 69
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 34
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- Warner Bros predaj už láka veľkých hráčov - Apple, Netflix, NBC Universal, Amazon 44
- Článok: Samsung Galaxy S25 FE 9
- Fanúšikovský mod C&C Generals: Evolution dostal update 3
- Xbox po štyroch rokoch konečne splnil cieľ viazaný na odmeny ... hlavne pre vedeni 64 zobraziť viac článkov >





















