Quake 2 už funguje s raytracingom na RTX kartách |
Raytracingový Quake 2 konečne dostáva tú správnu formu.
Zatiaľ čo pred príchodom RTX kariet sme tu mali len zašumené raytracingové emulované enginy, teraz už prichádzajú v takej podobne, v akej sme ich chceli vidieť. Presnejšie teraz tu máme ukážku Quake 2 kompletne renderovaného pathtracingom na RTX kartách.
Pathtracing dokáže vytvoriť plne fyzikálne postavenú simuláciu svela, čím umožňuje vysoko realistický rendering. Popritom využíva raytracing na zisťovanie viditeľnosti bodov a následne renderuje daný obraz.
Konkrétne toto demo má zapracované aj plne dynamické global illumination, raytracingové tiene, odrazy a jeden odraz nepriameho svetla. Autori ešte postupne pridajú ďalšie efekty, ktoré im zatiaľ chýbajú, ako aj lepšie svetlá, lepšie filtrovanie, konzistentnejší rendering. Chcú postupne ukázať, v akom stave je aktuálne tento systém renderingu a čo mu ešte chýba.
Čo sa týka výkonu, momentálne idú autori s RTX2080ti tesne okolo 60 fps pri 1440p. Pritom renderujú celý obraz, nielen odlesky ako napríklad Battlefield V.
Predtým vyzeral softvérový pathtracing takto:
Teraz už RTX karta vyrenderuje obraz priamo v sebe a aj ho odšumí:
Pre zaujímavosť, takto vyzerá vyrenderovaný ešte zašumený obraz:
Takto už odšumený:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 91
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 47
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 137
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38 zobraziť viac článkov >